המכון לחקר תקשורת המזרח התיכון
THE MIDDLE EAST MEDIA RESEARCH INSTITUTE
השימוש של איראן בפלסטינים להשגת מטרות המהפכה האסלאמית: השמדת ישראל (חלק ב')
16/9/2022


המשטר האיראני משתמש בפלסטינים להשגת מטרות המהפכה האסלאמית: השמדת ישראל בחרב באמצעות מאבק רב-זירתי (חלק ב')

 

מאת: א. סביון ומ. מנזור

 

סביב ארועי יום ירושלים שציין המשטר האיראני בשלהי אפריל 2022 התייחס שופר המשטר, כיהאן, בהרחבה למדיניות איראן לעודד עימות צבאי של הפלסטינים נגד ישראל ובתוכה. כיהאן פרסם כמה מאמרי מערכת, חלקם בעלי גוון אנטישמי, הקוראים לכוחות ההתנגדות, בהם חזבאללה בלבנון ונוג'באא' העיראקית, ובמיוחד לפלסטינים ולארגוניהם, לפעול צבאית נגד ישראל.

 

כיהאן הבליט בשערו סרטון בעברית של המיליציה השיעית הפרו איראנית, נוג'באא', המדמה מתקפת טילים על ישראל שישוגרו בו זמנית מתימן, עיראק, איראן, סוריה, לבנון ועזה (ראו בהמשך). זאת ועוד, במאמר מערכת אנטישמי שכותרתו "אולי ללא מלחמה" [תושמד ישראל] אפיין כיהאן את הציונות והאידיאולוגיה הציונית במונחים אנטישמיים הלקוחים מהתעמולה הנאצית: חיידק מפיץ רוע, שחיתות וגזל, מחרחרי ריב ומדון שכל מטרתם לגזול ולבזוז את המוסלמים, הפועלים יחד עם השטן ואף מלמדים אותו. כיהאן ייחס לציונים מאפיינים נוספים שאף הם יוחסו ליהודים, למשל, שליטה באמצעי התקשורת העולמיים וקשר ישירות את הציונים של היום "שאוהבים להרוג חפים מפשע" עם היהודים מן העבר שהרגו נביא, לדבריו. כיהאן גם שיבח את אדולף היטלר על שגירש את היהודים מגרמניה ודבק בחוקי הגזע הנאציים נגד היהודים.

 

נציגי משטר אחרים, בהם בכיר במוסד הנשיאות אח'תרי, נציג המנהיג במשה"מ, צאדקי, ראש הארגון לאנרגיה אטומית, מוחמד אסלאמי, ומפקד המשטרה אשתרי, קראו כולם להשמדת ישראל והתגאו בפעולות איראן לשם השגת המטרה.

 

דוח זה הוא השני בסדרה,[1] ויציג את הקריאות של שופרות המשטר האיראני להשמדת ישראל במאבק צבאי:

 

מאמרי שופר המשטר, כיהאן, ב'יום ירושלים' על השמדת ישראל

כיהאן: "יום ירושלים שונה בדרך: תיאום כוחות ההתנגדות לסיום הכיבוש בפלסטין"

שערו של שופר המשטר, כיהאן, התייחס ערב יום ירושלים ב-28.4.2022 לסרטון (ראו בהמשך) שפרסמה תנועת ההתנגדות נג'באא' העיראקית, הפועלת בחסות איראן, על מתקפת טילים משולבת על ישראל שבה לוקחות חלק כל זרועות ההתנגדות של איראן:

 

"ערב יום ירושלים העולמי פרסמה תנועת נוג'בא סרטון שבו כל חברי ההתנגדות, החל מאיראן, חזבאללה וכלה בתימן ופלסטין, מבצעים מתקפה גדולה עם היכולות החזקות שלהם לסיום הכיבוש בפלסטין. מהלך זה הוא חסר תקדים לצד חגיגת "בימת ירושלים" בה נקטו ראשי ההתנגדות עמדה מאוחדת נגד הציונים. אם עד לפני כמה שנים היה מתפרסם שתל אביב נתונה במצור מוחלט של אלפי טילים בליסטיים, אולי מעטים היו יכולים לדמיין הטלת מצור על המרכז הציוני, אולם כעת, עם פרסום סרטון תנועת ההתנגדות 'נוג'בא' שבעיראק, הוסברו במלואם הדרך שחלמו עליה והעימות הצבאי המלא של כל תנועות ההתנגדות עם המשטר הציוני כדי שגם לספקנים ביותר יתאפשר [להבין] זאת.

 

בסרט הקצר בשם 'קריסת החומה' שפרסמה תנועת 'נוג'בא' היא מתארת בשפה העברית את התרחיש של מתקפת טילים מאסיבית בו-זמנית מתימן, איראן, עיראק, סוריה, לבנון ועזה על השטחים הכבושים [ישראל] ולמעשה, היא שיגרה הודעת אזהרה לתל אביב שבמקרה של עימות צבאי היא תתמודד לא רק עם מדינה אחת אלא מול קואליציה אזורית גדולה בשם 'תנועת ההתנגדות'.

החומה שמוכנה לקריסה: הסרט מתחיל בתמונות של ירי סימולטני של מאות טילים בליסטיים אל השטחים הכבושים [ישראל] ולאחר מכן הוא בוחן את המרחקים של כל אחד מבסיסי הטילים במדינות האזור השונות מ"ישראל" ואת יכולת הטילים של תנועות ההתנגדות בזה אחר זה. ראשית, נשאלים הציונים: 'כוחות הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני וחמאס נלחמו נגדכם בקרב 'חרב ירושלים', כיצד תתגוננו מפני ארסנל הטילים של כוחות ההתנגדות באזור?'...

מה שמשך את מרבית תשומת הלב בפרסום הסרט 'קריסת החומה' הוא הקרנתו בערב יום ירושלים העולמי. יום לפני פרסום הסרט, גם מנהיגים בולטים של תנועות ההתנגדות באזור שלחו מסר משותף לכובשי פלסטין במהלך השתתפות בחגיגה התקשורתית - 'בימת ירושלים' והנאומים של כל מנהיגי ההתנגדות הדגישו את הצורך בתגובת השטח לסיום הכיבוש של פלסטין.

 

השער של כיהאן: יום ירושלים שונה בדרך: "תיאום כוחות ההתנגדות לסיום הכיבוש בפלסטין" [2]


 

חסן נאסרללה, מזכ"ל חזבאללה, אמר בטקס בהתקפותיו המילוליות נגד התעמולה המערבית [הפועלת] כדי להשכיח את נושא פלסטין, 'ציר ההתנגדות ההולך וגדל חייב להיקרא 'ציר ירושלים' כי ירושלים היא הנקודה המרכזית של האחדות...ירושלים היא הנקודה המאחדת של המדינות, הפלגים והעמים [החברים ב]ציר ההתנגדות. למען ירושלים, הוקמו היום צבאות אמיתיים ומי שצריכים לעזוב את הארץ הזו הם הכובשים..."[3]

 

ראו את סרטון הנוג'באא' בממרי טי וי:

l

 

כיהאן: "הדרך היחידה להתמודד עם החיידקים האלה היא אסטרטגיית ל מוסלמי [לוקח] דלי מים אחד" ואם כולם יישפכו [את דלי המים] ביחד, זה יסחוף [את כל הציונים]... זוהי ההגות [הציונית] שחתמה ברית עם השטן ולעיתים אף מלמדת אותו. ייעודה הוא 'להפיץ את השחיתות עלי אדמות בכל כוחה ולגזול את רכושם וחייהם של [עמים] אחרים'"

ערב יום ירושלים העולמי, ב-28.4.2022, פרסם כיהאן מאמר מערכת אנטישמי שכותרתו "אולי ללא מלחמה" [תושמד ישראל]. המאמר קובע כי יש להשמיד את "הגידול הסרטני" – ישראל – כציוויו של מייסד המהפכה האסלאמית, איתאלללה ח'ומיני, תוך אפיון הציונות והאידיאולוגיה הציונית במונחים אנטישמיים קיצונים הלקוחים  מהתעמולה הנאצית: חיידק מפיץ רוע, שחיתות וגזל, מחרחרי ריב ומדון שכל מטרתם לגזול ולבזוז את המוסלמים ושחיציהם ממוקדים במשטר המהפכה האסלאמית באיראן.

 

האידיאולוגיה הציונית, קבע כיהאן, ניזונה מן השטן מקדמת דנא ואף מלמדת אותו. היא עוסקת בכשפים ועשירה כקורח וכל עניינה הוא להשתלט על שטחי מדינות האסלאם בשיתוף פעולה עם משטרי המדינות המערביות שמשלמות לציונים מס כדי להרחיקם משטחי המערב.

 

גם כיהאן, כדוברי משטר אחרים, משתמש במונחים "ציונים" ו"יהודים" לחלופין. כך למשל, מייחס כיהאן לציונים מאפיינים נוספים שיוחסו ליהודים: השליטה באמצעי התקשורת העולמיים כדי לקבע את "השקפת העולם השקרית והמעוותת" שלהם. כיהאן קושר ישירות את הציונים של היום "שאוהבים להרוג חפים מפשע" עם היהודים מן העבר שהרגו נביא, לדבריו. (מוטיב הרג הנביאים – לאמור, ההאשמה כי היהודים הרגו את הנביאים שנשלחו אליהם – הוא אחד המוטיבים השגורים באנטישמיות האסלאמית) 

 

כיהאן טוען כי שואת היהודים באירופה היא מיתוס של הציונים שנועד לגזול מאזרחי מדינות אירופה מס המשולם לישראל ומשבח את אדולף היטלר על שגירש את היהודים מגרמניה ודבק בחוקי הגזע הנאציים ביחס ליהודים. לו היו היהודים חלק אמיתי מעמי אירופה (כפי שמתייחסים לאוקראינים כחולי העיניים) האירופים לא היו מסכימים לגרשם. להלן תרגום המאמר: 

 

"חותם ההשפלה והמסכנות הוטבע במצחה של המחשבה [של עם ישראל][4] שלאחר שראה יותר מעשרה ניסים של הנביא משה וחציית ים [סוף] – בראותו עובדי אלילים השתוקק להיות עובד אלילים [כמוהם] וכבר לאחר ארבעים לילות עבר מ[מצב של] מונותאיזם לעובד עגלים.[5] פסוקים אלו ועוד עשרות עוסקים בעם [ישראל] הידוע בעקשנותו, בהתנגדותו [לדבר האל] ובהמצאת תירוצים, הרואה באחרים משרתיו ומחשיב עצמו כעליון על הזולת וכעם הנבחר של האל דרך קבע. הם [עם ישראל] המושחתים על פני כדור הארץ. אנשי הדת שלהם ידועים כמעוותי [המציאות], [מלווים ב]ריבית, מושחתים, רוצחי נביאים והם גם הניחו את היסודות לרצח האמאמים השיעים.

 

[המאפיינים] הללו שייכים לאידיאולוגיה הציונית שעולמנו כיום מבין בבשרו ועצמותיו. הם ייחודיים ביצירת היסטוריה ונרטיב כפי שהם מומחים בזיוף ספרים והיסטוריה אלוהיים. כפי שסופרים כותבים רומנים או סיפורים דמיוניים, הם [הציונים] טווים ושוזרים היסטוריה בהתאם לצרכיהם העתידיים ו"מוכרים" זאת לאנושות.

 

הם מתעקשים על השקרים שלהם עד כדי כך שהם בעצמם מאמינים [בשקריהם] ואף חוששים מאישה זקנה שמכחישה את השואה ודנים אותה למאסר.[6] הם [הציונים] פחדנים, אולם בנוסף לפחד ניתן לראות גם את הרגישות של השקר הזה כמו חלקים מסוימים מהתיאוריה של דרווין או תולדות הבריאה או ההיסטוריה של הנביאים שכתבו או החדית'ים שהם בדו וכו', או כמו כל הגזמה היסטורית ותקשורתית שיש להטיל בה ספק ולחפש אחר עקבותיהם 'דמויות העכברושים'.

 

ברית המחשבה [הציונית] הזו עם [שבט] קוריש [משפחת הנביא מוחמד שעבדה אלילים ולא שעתה לדבריו על האל האחד] ואחרים היא שפגעה יותר מכל עם אחר בנביא שלנו [מוחמד]. מחשבה זו מחקה תמיד את עקבותיה בתולדות האסלאם על ידי טיפשותם ובורותם של הערבים הפרימיטיביים והצבועים והעבירה את רעותיה אליהם והכפילה את פשעיה נגד האסלאם.

 

יצירת מחלוקות בין המוסלמים היא המלאכה שלהם שבה הם באמת שולטים ומומחים. הם מייצרים מחלוקות משום דבר. אצל הסונים [הם מייצרים מחלוקת באמצעות] הווהאביזם, אצל השיעים [מחלוקת באמצעות] הבהאים ובנצרות [מחלוקת באמצעות] הניאו-נוצרים וכמובן בקרב הבודהיסטים – כת פראית במיאנמר ששריפת מוסלמים בעודם חיים היא הפעולה שלהם.

 

החשיבה המרושעת שלהם באיסוף הרוע [שבעולם] מדהימה. הם מסוגלים לאסוף את הצבועים [מג'אהדין ח'לק] צמאי הדם עם המלוכנים [תומכי השאה] את הגולים, הבריונים, הבהאים, התליינים, את אנשי הסואוכ [ארגון המשטרה החשאית במערכת הביטחון האיראנית בתקופת השאה], המועלים, המרגלים, המעוולים וכו' ואת כל הזיהומים האנושיים בחזית הנקראת האנטי-מהפכנית [נגד משטר המהפכה של איראן], להאכיל אותם ולהשקות אותם.

 

העובדה שהאמאם [ח'ומייני] כינה אותם גידול סרטני נבעה מצניעותו ונימוסו, שכן גורלם לא עולה בקנה אחד עם גידול סרטני. הדרך היחידה להתמודד עם החיידקים האלה היא אסטרטגיית "כל מוסלמי [לוקח] דלי מים אחד" ואם כולם יישפכו [את דליי המים] ביחד, זה יסחוף [את כל הציונים]. זוהי המחשבה [הציונית] שחתמה ברית עם השטן ולעיתים אף מלמדת אותו. ייעודה הוא 'להפיץ את השחיתות עלי אדמות בכל כוחה ולגזול את רכושם וחייהם של [עמים] אחרים'. הם האנשים העוינים ביותר כלפי המאמינים [המוסלמים] והם היצורים החיים הערמומיים והמזיקים ביותר שהתגלו במין האנושי בגלל המחשבה הרקובה שלהם והם אפילו בזים ליהודי העולם...

 

אין ספק שעניינם של היהודים ובמיוחד של יהודי ארצנו, שונה מן המחשבה הקיצונית והטוטליטרית הזו [הציונית]. בדיוק כפי שהווהאביזם והבהאיזם אינם צריכים להיחשב כסוניים או שיעיים. אף על פי שיש לחפש את המקור לכל ההקצנות הללו בחצר מלכת אנגליה, אל לנו לשכוח את יכולתה יוצאת הדופן של המחשבה הציונית אשר טופחה ללא הרף על ידי השטן עוד מימי קין, מהולה בכישוף ובקסם מצרי ומשולבת בעושרו של קורח ובאמנות השומרונים. בכל נקודה בהיסטוריה הופיע חלק מהגותו של השטן, אולם ניתן לומר שאנו נמצאים כעת בתקופה בהיסטוריה שבה [יצירי] המחשבה המסוכנת הזו מצאו זה את זו ושיתפו פעולה ומצאו את האויב המשותף שלהם ואת מרכז החירות האלוהי שהוא [משטר] הרפובליקה האסלאמית [של איראן].

 

כיהאן: "ההיגיון שהראה היטלר עם גירוש [היהודים] מגרמניה מוכיח כי היה חכם ואמיץ יותר מכל מנהיגי אירופה הנוכחיים"

המשטר הציוני הגזלן שגזל את אדמת הערבים המוסלמים, הנוצרים והיהודים של פלסטין ואסף את אוכלוסייתו מרחובות ברית המועצות ואירופה ומתכוון לכפות את עצמו על האזור בכוח, הראה מימי משה דיין ומלחמת ששת הימים ש[הוא רוצה לכפות את עצמו] על עיראק, איראן, אפריקה ודרום אמריקה, אחר [שכפה את עצמו] על ירדן, מצרים, פלסטין ולבנון.

 

כספי הבריונות שאמריקה וכמה מדינות אירופיות גדולות לוקחות בכוח מאזרחיהן ומדי שנה משלמות למשטר הזה מאז היטלר עד כה הם בעצם כופר שהן משלמות כדי שהרוע של [המשטר הזה] יישאר הרחק מהן ויישאר בחיקו של האזור האסלאמי. ההיגיון שהראה היטלר עם גירושם [של היהודים] מגרמניה מגלה שהוא חכם ואמיץ יותר מכל מנהיגי אירופה הנוכחיים.

 

היטלר גירש [את היהודים] ו[מאז] מדינות אירופה ... מחפשות תירוצים לפחדנותן ולהשפלתן, אחרת, אילו [מדינות אירופה] היו מחשיבות את היהודים כחלק מהן ולו רק במילים ובסיסמאות כמו [שהן מחשיבות את] המהגרים האוקראינים כחולי העיניים – הן היו שומרות אותם [היהודים] בקירבן והיו משתחררות מהבושה הזו.

 

אחת הבעיות הגדולות של תקופתנו היא 'יהירות התקשורת העולמית'. כשענקי התקשורת בעולם נמצאים בידיו של [רופרט] מרדוק הציוני ודומיו, צריך לצפות לראות את אותה רוח שדיברנו עליה מתחילת העידן הזה בתקשורת המזוהה איתם. האם מי שהורג נביא לא אוהב להרוג אנשים חפים מפשע וחסרי ישע? ...

 

חלפו הימים שבהם [שושלת] פהלווי בגדה במאבק הערבי וכיום הרפובליקה האסלאמית תומכת בכל מי שמתנגד לדרישות המוגזמות של הציונות. הסעודים נתקעו כמו פרה חולבת בבוץ של תימן. אם ההשפלות של ביידן לא יהרסו את שאריות המוניטין של אמריקה, ללא ספק חוסר היכולת [שלו במאבק מול] האומיקרון והחובות [יעשו זאת]. ידיהם של בני השיעים, הסונים והנוצרים שזורות זו בזו וחזית ענקית נגד היהירות [נגד ארה"ב] מתגבשת.

 

זמן יידוי האבנים חלף ולפלסטין יש טיל מדוייק, לסוריה יש ממשלה מבוססת שלמדה את דרך הפעולה האיראנית, כמו גם לבנון אשר לועגת לכיפת ברזל [מערך ההגנה נגד רקטות של ישראל], וכו', ואותה איראן מחכה בקרוב ובעזרת האל לגזור את הסרט של חגיגת החירות והכניסה לירושלים, אולי ללא מלחמה – במאמצי הצעירים האמיצים של ההתנגדות."[7]

 

סרטון ממרי: בכנס משה"מ בטהראן – "אנו מוכנים למלחמה, אמרו לציונים ... לא יישאר זכר מהשטן"

ב-20.5.2022 שידר ערוץ 3 של הטלוויזיה האיראנית תמונות מכנס של משמרות המהפכה והבסיג' בטהראן, בו הוצג שיר שמילותיו: "אנו מוכנים למלחמה, אמרו לציונים ... לא יישאר זכר מהשטן... לא יישאר בית על תילו בתל אביב... בית סעוד הוא מראה לתככנותם של היהודים [והם] יושמדו." יו"ר הכנס אמר כי חיפה ותל אביב ישוטחו ומפקד משה"מ, חוסין סלאמי, הבטיח לקהל כי יתפלל בקרוב במסגד אל-אקצא בירושלים. ראו סרטון ממרי-טי.וי.:


יו"ר הוועדה לתמיכה במהפכה האסלאמית של העם הפלסטיני במוסד הנשיאות, מוחמד חסן אח'תרי: "אני מקווה שהשנה תתקיים ההבטחה להשמדת ישראל"

בטקס האפטאר לשבירת צום הרמדאן של הוועדה במוסד הנשיאות לתמיכה במהפכה האסלאמית של העם הפלסטיני, שהתקיים ב-27.4.2022 אמר יו"ר הוועדה, מוחמד חסן אח'תרי: "אני מקווה שהשנה יתגשמו ההבטחה להשמדת ישראל, ניצחון המדוכאים על פי דברי האל וניצחון הפלסטינים אנשי ההתנגדות הלוחמים. אנו מקווים שיום ירושלים יצוין בצורה מפוארת, שיהיו תוכניות טובות ומסרים טובים לפלסטינים אנשי ההתנגדות הלוחמים כדי שיידעו כמה אנשים תומכים בהם ואוהבים אותם וכמה אנשים מוכנים לתמוך בהם.

 

המשטר הכובש את ירושלים, תומכי האימפריאליזם ותומכיהם באזור צריכים לדעת שהם לא יכולים להציל את המשטר הציוני עם התוכניות שהם מכינים. המשטר הזה נמצא במדרון ובתהליכי השמדה. הבטחת האל עומדת להתגשם.

 

המאמצים של אאל-סעוד [בית המלוכה בסעודיה], אאל-נהיאן [בית המלוכה באמירויות], אאל-ח'ליפה [בית המלוכה בבחרין] ושכירי החרב המזוהים עם אמריקה אינם מועילים לתוכניותיהם. אזרחי האמירויות, בחריין וסעודיה מתנגדים להסכמים הללו. ההתעוררות האסלאמית, התנועה וההתנגדות האסלאמית מתרחבות ומתקדמות, המשטר הכובש [ישראל] כבסיס האימפריאליזם העולמי באזור האסלאמי יושמד, שורשי הציונות ייעקרו מהאזור ... עלינו להשמיע את זעקתנו [ביום ירושלים] נגדם.

 

התקשורת של האימפריאליזם מנסה לשנות את האירועים בעולם ולהפוך את התנגדות העם הפלסטיני לבלתי צודקת תוך הצגת הפשעים הרצופים של המשטר הכובש [ישראל] כהגנה עצמית. כל המוסלמים, במיוחד ארגוני התמיכה בפלסטינים במדינות השונות, חייבים לזעוק ביום ירושלים ולהתאחד. על כלי תקשורת אלו שתומכים במדוכאים, מקופחים ובפלסטינים להתאחד כדי להראות את הדיכוי ואת הלגיטימיות של פלסטין לאו"ם ולארגוני זכויות אדם.

 

האחדות והסולידריות של כל המוסלמים בתמיכה בפלסטין ביום ירושלים העולמי היא המזכרת של אמאם ח'ומייני. אחת ההמלצות של המנהיג שעלינו להעביר את זעקת יום ירושלים העולמי אל העולם בצורה הכי חזקה ומאוחדת שאפשר."

 

אח'תרי הביע תקווה "לקיים השנה את תפילת יום שישי בהנהגת המנהיג [ח'אמנאי] במסגד אל-אקצא המותקף בימים אלה על ידי המשטר הכובש את ירושלים."[8]


נציג המנהיג במשה"מ, חאג'י צאדקי: "כוח קודס של המהפכה האסלאמית מונע מהישראלים לישון בשקט"; "איננו מפחדים לומר שאנחנו תומכים במדוכאים [פלסטינים] ושאנחנו אויביהם של המדכאים"

חאג'י צאדקי, נציג המנהיג במשה"מ, אמר בנאום בעיר קום לרגל יום ירושלים ב-29.4.2022: "אתם הראיתם שאתם תומכי [האמאם] חוסיין ולא רק אומרים את [הסיסמה] 'יא חוסיין'. ברכת האל עליכם שהשפלתם את אויביכם יותר ויותר מדי יום והראיתם שלצד האהבה ל[אמאם] עלי ולבניו של עלי, יש להראות גם את השנאה לאויביו של עלי. איזה אויב מסוכן יותר ומרושע יותר קיים כדי לשנוא [אותו] מלבד המשטר הציוני הגזלן, הכובש והטובח בילדים?

 

יום ירושלים שהוא מתנה גדולה מהאמאם ח'ומיני, הניב פירות גדולים עבור עולם האסלאם. הציונים הגזענים עסקו בבירור ברצח ובביזת העם הפלסטיני מאז 1948 ועד ניצחון המהפכה האסלאמית של איראן. בין הצעדים שהם [הציונים] עשו עד ניצחון המהפכה האסלאמית היו הבסת הצבאות הערביים, [הסכמי] קמפ דייויד, השתלטות על שליטי המדינות הערביות ואפילו בלימת רוח ההתנגדות והעמידה של חלק מהמוסלמים בפני המשטר הציוני התוקפן ורוצח הילדים. עם ניצחון המהפכה האסלאמית, האויב שבעבר קרא את הסיסמה 'מהנילוס עד הפרת', בונה כעת חומות סביב שטחיו, עד מאתים מטר לעומק השטח, מתוך פחד מצעירי המהפכה.

 

ציבור יקר, אני אומר לכם שאחת הבעיות המרכזיות של אמריקה ושל הציונים היא חזית ההתנגדות. הם חשבו שעם מותו של חאג' קאסם סולימאני [מפקד כוח קודס שנהרג ע"י האמריקאים בינואר 2020] ציר ההתנגדות יקרוס, אבל הם לא ידעו שהתרבות החוסיינית אינה דבר שמושמד כל כך בקלות. היום כוח קודס של המהפכה האסלאמית מונע מהישראלים לישון בשקט וכוח קודס הוא חלק מחזית ההתנגדות. דמם של חאג' קאסם ושל אבו מהדי [אל-מהנדס, מפקד מיליצית גדודי חזבאללה העיראקית הפרו-איראנית שנהרג יחד עם סולימאני] הפכו את חזית ההתנגדות לגלובלית, והאויבים מפחדים היום מחזבאללה בלבנון, מההתנגדות בתימן, מההתנגדות בעזה ומיתר החרוזים בשרשרת ההתנגדות [האסלאמית של איראן].

 

כיום פלסטין אינה רק מדוכאת אלא מדוכאת ועוצמתית, מפני שהאבנים בידיהם של הילדים הפלסטינים הפכו לטילים. איננו מפחדים לומר שאנחנו תומכים במדוכאים ושאנחנו אויביהם של המדכאים.

 

לאורך ההיסטוריה הם [הציונים] עשו מאמצים רבים כדי ליצור פילוג בין המוסלמים אבל בזכות המהפכה האסלאמית מאמצים אלה נכשלו. על כובשי פלסטין [הישראלים] לדעת שהם צריכים לשוב לארצותיהם ולהעביר את האדמה הזאת [של פלסטין] לעם שלה. יום ירושלים הוא פתיחת המסר של המהפכה האסלאמית לאויבי האסלאם. יש לומר להם שחלפו ימי הדיכוי והיום הוא הזמן שהאויבים צריכים לחזות בשיגור שלוש מאות טילים ביום אחד לכיוונם. היום, אם הם הורגים בפחדנות שני צעירים לוחמים שלנו בסוריה, בסיס הריגול שלהם בארביל [שבעיראק] מושמד."

 

נציג המנהיג במשה"מ צאדקי התייחס לעקרון האסלאמי "אל-ולאא' ואלבראא'" – הנאמנות לאחים בני הדת המוסלמית וההתנערות מהלא-מוסלמים ואמר: "אנו יודעים שכדי שאומה תתעורר, עלינו להחזיק בשני המאפיינים המרכזיים הללו.

 

ניתן לראות היום אפילו במרחב הסייבר אילו תנועות נוצרו וכיצד הן מביסות את אויבי האסלאם. תודה לאל, עם ניצחון המהפכה האסלאמית ומאמצי כל כוחות חזית ההתנגדות תחת דגלו של המנהיג העליון [ח'אמנאי], אויבים נוספים איבדו את האומץ לעשות טעויות ולתקוף את ארץ האסלאם.

 

בהתאם לציוויו של המנהיג [ח'אמנאי], הדרך היחידה להתמודד עם אויבי האסלאם היא התנגדות ותגובה נחרצת..."[9]

 

אג'י צאדקי, נציג המנהיג במשה"מ [10]



ראש הארגון לאנרגיה אטומית, מוחמד אסלאמי, "יום ירושלים הוא יום פירוק הציונות"

ראש הארגון לאנרגיה אטומית, מוחמד אסלאמי, אמר בצעדת יום ירושלים העולמי ב29.4.2022, כי "אנו מודים לאל שאנשינו בעלי מודעות ונאמנים כל כך לפקודת האמאם [ח'ומייני] והם לא חוסכים שום מאמץ להביס את האויב. נוכחות זו השוברת את האויב היא שמייאשת את האויבים. אמונה זו נטועה באידיאולוגיה. נאמנות ל[ח'אמנאי] שניצב באותו קו של האמאם [ח'ומייני] היא לכבוד, לגאווה ולסוף טוב [עבור העם האיראני]. תהילתה של אומה היא בציות לקוראן והאמאם ח'ומייני קבע את היום הזה [יום שישי האחרון לרמדאן כיום ירושלים העולמי] בעקבות הקוראן.

 

הנושא של יום ירושלים אינו רק אדמת פלסטין. לציונות [יש בעיה עם] התרבות והמחשבה של האסלאם והקוראן. עם הקונספירציות והפעולות ההרסניות שלהם והתקשורת, הם מנסים למנוע מהחברה הזו להיווצר על בסיס ערכי האסלאם והקוראן. על סמך תפיסה סוטה הם מבקשים להציג את עצמם כ[יורשי] הארץ המובטחת והעם הנעלה והם לא וויתרו על הגישה השגויה מההתחלה ועד היום...


ראש הארגון לאנרגיה אטומית, מוחמד אסלאמי [11]


 

התרבות והאמונה שלנו המבוססת על הקוראן מותקפות וההתלהבות הגדולה הזו של העם נובעת מההתמודדות עם המחשבה הזו שהולכת ומתחזקת מיום ליום. אין להם [לאזרחי ישראל] ביטחון ושלווה בארצם והם הולכים ונחלשים מיום ליום. זו ההדרכה האלוהית שהגיעה לכאן.

 

כיום ההתעוררות האסלאמית מתרחשת בשטחים הכבושים ובאזורים שבשליטת הציונים והאנשים מודעים הרבה יותר מאי פעם. הם [העם הפלסטיני] הרעידו את הציונים בידיהם הריקות ובנוכחותם ואחדותם.

 

דגל השהידים ודגל הכבוד והגאווה של איראן האסלאמית מתנופף ומיום ליום פועלים מנהיגי התנועה הזו באופן חזק יותר, יצירתי ועוצמתי יותר מבעבר. התקדמות האומה הזו הראתה ותראה את השפעות הכבוד הלאומי מיום ליום, [למרות מזימותיהם של האויבים].

 

ככל שתהיו ערניים ומודעים יותר בזירה, כך בוודאי תתקרבו לניצחון. העם האיראני, האומות החופשיות והמוסלמים בעולם איתכם. אל תתנו להתנהגות של ממשלות לייאש אתכם. מי שקשור לציונים אינו מוסלמי אמיתי. היו חזקים, הניצחון קרוב".[12]

 

מפקד משטרת איראן, חוסין אשתרי: "ישראל תושמד. זוהי הבטחה אלוהית"

מפקד משטרת איראן, חוסין אשתרי אמר בצעדת יום ירושלים ב-29.4.2022 כי "ישראל מתרסקת... ישראל מתדרדרת והיא תושמד. זוהי הבטחה אלוהית וכך יהיה שהעם הפלסטיני ינצח בקרב הזה ובעזרת האל, נראה את הניצחון הזה בקרוב."[13]

 

מפקד משטרת איראן, חוסין אשתרי [14]


 

חוסין טאיב, ראש מנגנון המודיעין לשעבר במשה"מ: "יצרנו כוח למתקפה מודיעינית נגד הרשת הציונית ומבקשי רעת המהפכה האסלאמית"

בנאום ב-29.4.2022 אמר חוסין טאיב, ראש מנגנון המודיעין במשה"מ שהודח מתפקידו בחודש יוני 2022, כי איראן תגיב לכל פעולה מצד האויב בתוך האדמות שלו. להלן עיקרי דבריו:

"היום האידיאל לשחרור ירושלים מציפורני הרוע הציוני יותר [משמעותי] מבעבר בזכות דמם הטהור של השהידים של ההתנגדות ואוהבי התמודדות העולמית עם היהירות [ארה"ב] ובעזרת האל יהיה ניתן להשיג זאת בקרוב.

 

המשטר הציוני החלש מתקרב לקצה תהום הדעיכה שלו ואינו מסוגל יותר להגן על עצמו. קולות האופוזיציה [נגדו] עולים מתוך השטחים הכבושים ואנחנו יודעים שהגורמים המדיניים והביטחוניים הציוניים לא ישנים טוב, לא רק מחשש לחרבות השלופות של ההתנגדות, אלא גם מחשש לקריסה פנימית. כמובן שזו רק תחילת העבודה.

 

התומך התמידי במשטר הכובש את ירושלים, קרי אמריקה, גם היא במצב לא טוב. כוחה היהיר והגלובלי של אמריקה הולך ואוזל. הבכירים האמריקאים מבולבלים מהבעיות הפנימיות והחיצוניות הרבות. הם לא מצליחים להיפטר מהמצב העגום שמצאו באזור המזה"ת ובעזרת האל, הם [האמריקאים] יטבעו בבוץ שהם יצרו. כמובן שמדינות זרות שרוצות למלא את [מקום] אמריקה באזור חייבות ללמוד לקח. איננו מסירים את עינינו מהאויב ועוקבים אחריו. יצרנו כוח למתקפה מודיעינית נגד הרשת הציונית ומבקשי רעת המהפכה האסלאמית. עליהם לדעת ששום פעולה נגד ביטחון הרפובליקה האסלאמית והאומה האיראנית לא תשאר ללא מענה והם יקבלו מכה נגדית באדמותיהם".[15]


חוסין טאיב, ראש המודיעין במשה"מ  [16]





[2]   כיהאן,  28.4.2022

[3] כיהאן (איראן), 28.4.2022

[4] מתייחס לפסוק הקוראני שעל היהודים נגזרו "השפלה ומסכנות" כאות קין על מצחם, ראו סורה "בקרה" 2:61.

[5] מתייחס לסיפור עלייתו של משה להר סיני להביא את לוחות הברית ולאחר 40 יום הוא מצא את בני ישראל עובדים את עגל הזהב.

[6] ייתכן שהכוונה לאורסולה הפרבק מכחישת שואה מגרמניה שנידונה ב-2015, בגיל 87, לעשרה חודשי מאסר בגין הכחשת השואה. ב-2016  הורשעה שוב בעבירות דומות. היא ערערה ללא הצלחה על כל גזרי הדין ובמאי 2018 היא החלה לרצות עונש מאסר של שנתיים בגרמניה.

[7] כיהאן (איראן), 28.4.2022

[8] איסנא (איראן), 27.4.2022

[9] איסנא (איראן), 29.4.2022

[10]  איסנא (איראן), 29.4.2022

[11]  איסנא (איראן), 4.5.2022

[12] איסנא (איראן), 29.4.2022

[13] איסנא (איראן), 29.4.2022

[14]  איסנא (איראן), 29.4.2022

[15] טהראן ניוז (איראן), 29.4.2022

[16]  טהראן ניוז (איראן), 29.4.2022