המכון לחקר תקשורת המזרח התיכון
THE MIDDLE EAST MEDIA RESEARCH INSTITUTE
מאמר ב'אל-שעב' על "שלטון היהודים בעולם"
28/9/1998


מאמר ב'אל-שעב' על "שלטון היהודים בעולם"

 

 

במאמר בלתי חתום בעיתון אל-שעב (28.9.1998), בעל רוח אנטישמית, שהתפרסם בשבועון הפלסטיני 'אל-שעב', סוקר הכותב את "פועלם" של היהודים במדינות העולם. לטענתו היהודים הם האחראים למשבר הכלכלי החמור אשר פוקד את רוסיה, להפצת פורנוגרפיה בתקשורת התורכית, לפגיעה במוסדות כלכליים ביוון ולניצול הגרמנים על רקע השואה. לדבריו זהו פועל יוצא של "התכנית היהודית" להשיג שליטה מדינית וכלכלית במדינות אלה.

 

כך נכתב בכותרתו של המאמר: "היהודים הם מקבלי ההחלטות ובעליהם של אמצעי התקשורת במרבית ערי הבירה בעולם, וושינגטון, לונדון, פריס, ברלין, אתונה ולבסוף רוסיה אשר בה פעלו היהודים ארוכות על מנת לרסק אותה".

 

להלן עוד  ציטוטים מתוך הכתבה:

 

 "הרס הכלכלה הרוסית"

"אין כל ספק ברחוב הרוסי, כי המשבר הכלכלי אשר פוקד את רוסיה נגרם בשל פועלם של היהודים, אשר ניצחו על ההחלטה המדינית והכלכלית במוסקבה. במהלך השנים האחרונות טיפסו היהודים בסולם השלטון בצורה בולטת, וראשון בהם היה איגור גידאר אשר מלא את תפקיד ראש הממשלה עם התמוטטותה של ברה"מ.

 

באשר לכלכלה, גם עליה השתלטו היהודים, שבעה יהודים השתלטו על מכרות הזהב והיהלומים, הם היו שותפים להברחת מיליארדי דולרים אל מחוץ למדינה, והם כפו על הנהגת ילצין להשיב את הלגיטימציה לארגונים יהודיים וציוניים.

 

במגזר העיתונות והתקשורת שלטו היהודים על כ- 80% מכלי התקשורת והמיליארדר גוז'ינסקי, ראש הועידה היהודית-רוסית, שלט בשרירות על ערוצי הטלוויזיה והמגזינים המפורסמים ביותר.

 מול שליטה שכזו פרימקוב חייב להתייצב מול היהודים, אם בכוונתו להציל את ארצו."

 

"מיעוט שולט בתורכיה"

"לו שאלנו  נהג מונית בתורכיה איזה עיתון הוא קורא בשעה שיש עומס תנועה, נופתע לגלות כי הוא קורא את אחד העיתונים הקטנים ולא את אלו הנפוצים והמפורסמים. לו שאלנו על כך מדוע, היה משיב: כי אלו הם עיתונים יהודים. לא שהעיתונים הללו נוסדו בידי היהודים, אלא שהם שוקדים לפרסם בהם תמונות עירום בכל הזדמנות וללא כל סיבה מיוחדת, כמו גם בתחנות הטלוויזיה הפרטיות.

 

בעבור האזרח התורכי הפשוט, הדבר קשור לחדירת היהודים למרכז העצבים של חייו בארצו... עם זאת, התופעה החשובה ביותר היא כי היהודים מוצפים במשרות ממשלתיות ומרכיבים כמחצית מן המנגנון הבירוקרטי התורכי וזאת על אף שמספרם אינו משתווה לזה של שום מיעוט אחר."

 

"התחנה היוונית"

"התכניות הישראליות לפעילות ביוון מסתמכות על אלו אשר ניתן לכנותם 'היהודים הנסתרים' -הם צאצאיהם של היהודים שנאלצו להתנצר בתקופת ימי הביניים מפחד הרדיפות הדתיות. ואולם, הם שמרו על יהדותם בסתר וחדרו לרקמת החברה, [וכעת] קשה להבחין בהם.

 

על פי ידיעות שהשיגה העיתונות עוסקות התוכניות היהודיות כעת בחשיפת גורמים מקרב 'היהודים הנסתרים' ובסיוע להם לתפוס עמדות הנהגה בפוליטיקה ובכלכלה על מנת לשלוט ביוון במישורים אלה.

הם שולטים למעשה על אמצעי התקשורת, אחד מן 'הנסתרים', ניתסור מאתסאס שמו, הוא אחד השדרנים של התכניות החשובות, ואילו קרלוס השתלט על הפקות התיאטרון והוא התמקד בהצגת הופעות המשבחות את התפקיד היהודי. כאשר נפטר הלה ערכו לו היהודים קבורה אשר דומה הייתה לתהלוכה לגנרל אשר נפל בהגנה על מולדתו. למותר לציין כי היהודים הצליחו לגייס את אשת ראש האופוזיציה לשעבר מליתיאדיס איפרת.. ועלתה קריאה לתמוך במאמציהם במיוחד כאשר החליטו להקים תחנת שידור פרטית. תוך יומיים קיבלה הגולה היהודית תחנת שידור מושלמת מארה"ב ופתחה את שידוריה ביום הראשון בתכנית על היהודים אשר נהרגו בידי הנאצים.

 

החלק השני של התכנית מתבטא [בהסבת] נזקים למוסדות הכלכליים היווניים במטרה להביא להפלתם ולהשתלט עליהם כפי שקרה במוסקבה."

 

"איפאק.. הסכנה העולמית"

" ובוושינגטון   לא נראה שהתמיכה האמריקאית לישראל צומחת מחלל ריק, היא נסמכת על כוח נסתר אשר עומד תמיד מאחורי הקלעים ומכתיב בסופו של דבר את כל ההחלטות והמדיניות האמריקאית לטובת ישראל. החשוב מבין כוחות אלה הוא 'איפא"ק' הנחשב בין קבוצות הלחץ החשובות בוושינגטון, ופועל לשמירה על יחסים ממושכים ותומכים מצד אמריקה כלפי ישראל, באמצעות לחץ על הקונגרס לקבלת החלטות לטובת מטרות הארגון."

 

 

"גרמניה.. ההתחלה והסוף."

"על אף ההאשמות המוגזמות בצורה קיצונית על רדיפות הנאצים את היהודים, הצליחו היהודים להפוך את ההאשמות הללו לתסביך בקרב הגרמנים עד כי אמונתו של כל גרמני חייבת להיות יהודית.

בנוסף לפיצויים הדמיוניים אשר  השיגו היהודים כאשר בזזו את הממשלות הגרמניות עד כה, הם הפכו את ברלין לתחנה החשובה ביותר של הלובי היהודי באירופה.

 

היהודים בגרמניה שולטים גם על מוסדות הכלכלה, העיתונים ותחנות הטלוויזיה והשידור. באמצעות השליטה באמצעי התקשורת ובכלכלה שואפים היהודים להמשיך את תסביך האשמה הגרמני כלפי היהודים הגרמנים. מכך [הם מבקשים להשיג את] המשך תשלום פיצויים והפיכת ברלין לבירה יהודית אשר תקבל את פניהם של יהודי המזרח המהגרים מברה"מ לשעבר וארצות מזרח אירופה, וזאת על מנת להכשירם ולשלוח אותם לישראל. בכך תהפוך ברלין לתחנת מעבר לכל יהודי אירופה בדרכם לישראל במקומה של הבירה האוסטרית וינה.

 

כמו כן ממלאה המועצה המרכזית של יהודי גרמניה תפקיד דומה לזה שממלא 'איפאק' באמריקה בכך  שהיא תומכת במועמדים לפרלמנט הגרמני, ושומרת בכך על קשרים אמיצים עמם במטרה שיחוקקו  חוקים פרו-ישראליים מבחינה פיננסית, כלכלית וטכנולוגית."

 

 

תגיות