המכון לחקר תקשורת המזרח התיכון
THE MIDDLE EAST MEDIA RESEARCH INSTITUTE
עורך 'כיהאן' תוקף החלטת או"ם לגנות את הכחשת השואה
30/1/2007

 

      עורך 'כיהאן' תוקף את החלטת או"ם לגנות את הכחשת השואה

 

בתגובה לאישור החלטת האו"ם מה-26 לינואר 2007 לגנות את גילויי הכחשת השואה, תקף חוסיין שריעתמדארי, עורך היומון 'כיהאן', המזוהה עם המנהיג העליון של איראן, עלי ח'אמנאי, את האו"ם, והגדירו כארגון הפועל בניגוד לאמנת היסוד שלו ולזכויות אדם.

 

להלן עיקרי המאמר:[1]

 

"החלטת העצרת הכללית של האו"ם מיום שישי, אם אינה המסמר האחרון בארון המתים של הארגון הזה, הרי היא נעצה בו את אחד מהם, והיא מכינה את גווייתו של האו"ם לקבורה בבית הקברות של ההיסטוריה... טיוטת החלטה זו, המנוגדת באופן ברור לעקרונות המוכרים הכי בסיסיים של זכויות האדם, הוצעה לאסיפה הכללית של האו"ם ע"י אמריקה ביום שלישי, ה-23 לינואר 2007, ובאותו היום זכתה להסכמת מרבית המדינות, ובכללן רוסיה וסין.

 

השואה, או טבח היהודים במהלך מלחה"ע השנייה בידי הגרמנים הנאצים, הינה מיתוס וסיפור מלאכותי. עד עתה הכחישו רבים מההיסטוריונים האירופאים והאמריקאים הידועים את קיומה, באמצעות הצגת תעודות ומסמכים היסטוריים בלתי ניתנים לערעור. למרות שהכחשת השואה נתפשת כפשע בכמה ממדינות אירופה, ובכללן בצרפת, ולמרות שמספר חוקרים והיסטוריונים מפורסמים כמו רוברט פוריסון ורוג'ר גארודי נשפטו והורשעו באותה האשמה בבתי המשפט בצרפת, גינוים לא הפך למחסום מפני הכחשת השקר ההיסטורי הגדול ע"י שאר החוקרים וההיסטוריונים המפורסמים, הרואים בשתיקה למול מיתוס השואה כפשע גדול. ולמרות התוצאות [הצפויות] של פרסום מחקריהם, הם לא נמנעים מלהביע את חוות דעתם המדעית בנושא זה.

 

מיתוס השואה הינו תרוץ [בו השתמש] המערב כדי להקים את המשטר הישראלי הלא חוקי, והכחשתה הינה אישוש בלתי ניתן לערעור – לצד אישושים רבים אחרים – המעיד בבהירות על אי חוקיותו של קיום המשטר הציוני.

 

אם אמריקה ובעלות בריתה טוענות בנחרצות שכזו שיש לראות בשואה מציאות היסטורית, עליהן להציג הוכחות ותעודות שיוכיחו את דעתן ש[הפכה] לגורם לכיבוש פלסטין ולפשעים הרבים מספור של הציונים... אולם, למרות ה[דרישה] ההגיונית והמדעית הזו, לא זו בלבד שהן לא הציגו ואינן מציגות מסמכים ותעודות להוכחת השואה – שהרי אין להן –  הן גם מאיימות על מכחישי המיתוס הזה בגינוי, ו[לראייה] החלטת אסיפת האו"ם מיום שישי היא הדוגמא המגוחכת ביותר לכך...

 

באף אחד מתריסר הסעיפים השונים של אמנת האו"ם לא זו בלבד שלא נאסרה התמודדות [עם מיתוס השואה] באמצעות מחקרים מדעיים, אלא אף הודגש בהגדרת סמכויות האו"ם ואסיפתו הכללית כי על הממשלות לכבד את הזכות הבלתי מעורערת הזו של האומות. לא מובן [לפיכך], בהסתמך על איזה בסיס משפטי הועלתה ואושרה החלטת האסיפה הכללית של האו"ם מיום שישי?

 

אין ספק שההחלטה הזו הינה מאמץ נוסף לשימור המשטר הכובש את ירושלים. במציאות זו אין גם כל ספק [באשר] לתפקיד שהוטל על ישראל [לנהוג] בפראות כלפי העם הפלסטיני וכלפי שאר אומות המוסלמים. ההחלטה האו"ם מיום שישי, לא רק שלא תוכל לשמור את תפקיד 'המקל המתהלך' עבור המשטר הציוני המתמוטט, אלא אף הינה מסמר איתן בארון המתים של האו"ם. הארגון שמזה תקופת מה הגיע לגסיסה, ואין זה מן הנמנע ש[עוד] לפני התמוטטות המשטר הציוני יהפוך לגוויה, שלא ניתן יהיה לעשות בה שימוש אלא לקברה בבית הקברות..."

 


[1]  כיהאן, 28.1.2007.