המכון לחקר תקשורת המזרח התיכון
THE MIDDLE EAST MEDIA RESEARCH INSTITUTE
מאמר בעיתון ממסדי מצרי: הסי. אי. איי. הוא ארגון הטרור הגדול ביותר
6/9/2005


מאמר בעיתון ממסדי מצרי: הסי. אי. איי. הוא  ארגון הטרור הגדול ביותר

 

במאמר ביומון הממסדי המצרי  "אל-אח'באר", כתבה בעלת הטור אימאן המאם, כי העולם יינצל מהטרור על ידי הריסתו של ה'סי.אי.איי', אותו היא מגדירה כארגון הטרור הגדול ביותר.

 

 להלן תרגום המאמר.[1]

 

"כאשר חקרתי את ההיסטוריה הקרובה אודות תולדות הטרור, הגדרתו ומשמעותו, מצאתי עם שהושמד כליל – עם האינדיאנים. על גופותיהם נבנתה המדינה האמריקאית ובה הופיע הטרור הגזעני [המפלה בין] 'שחור' לבין 'לבן'. לאחר מכן פנה  הטרור של אמריקה מזרחה, כדי להכות באמצעות פצצת אטום שתי ערים ביפן - הירושימה ונגסקי - וכדי להשמיד ולפגוע ביותר ממאתיים אלף יפנים.

 

בסיום מלחמת העולם השנייה, לאחר מותו של המנהיג הנאצי אדולף היטלר, הפציץ חיל האוויר האמריקאי את העיר דרזדן הגרמנית למרות ש[הצבא] הרוסי כבר חצה אותה והיא חדלה להוות יעד צבאי [פעיל]. הפצצתה גרמה להרג של יותר ממאה וחמישים אלף אזרחים גרמנים.

 

ראיתי את מלחמתה של אמריקה נגד וייטנאם כאשר [החלה] להתעניין במזרח ובמזרח התיכון ואימצה את הטרור [תוך שימוש] בכל האמצעים הלגיטימיים והבלתי לגיטימיים. [זאת] החל בסרטיה ההרסניים שנכנסו לכל בית ו[כן ע"י] הכרזת בלפור שהולידה את ישראל אותה אימצה אמריקה כאילו היתה בת [חסותה]  ואחת מהמדינות שלה. אמריקה היא זו אשר יצרה את בן לאדן.

 

כמו כן אמריקה עודדה את סדאם חוסיין לכבוש את כווית, נכנסה לעיראק בטענה של מלחמה בטרור, תפשה ואסרה את סדאם ועדיין היא נלחמת בטרור ובאיזה טרור!!

 

הבחילה והסלידה בספטמבר 2001 התעוררו כאשר הכריז הנשיא האמריקאי ג'ורג' בוש מלחמה על הטרור וכאשר התחייב להרוס את כל ארגוני הטרור. אם באמת רוצה בוש להגשים את המטרה הנעלה הזו, על מנת  לתת לעולם מנוחה מהטרור - עליו להתחיל להרוס את ארגון הטרור הגדול ביותר והוא סוכנות המודיעין המרכזי האמריקאי ה- 'סי. אי. איי.' על ידי כך הוא יציל את העולם מהטרור!"                



[1] אל-אח'באר, מצרים, 2.9.2005