המכון לחקר תקשורת המזרח התיכון
THE MIDDLE EAST MEDIA RESEARCH INSTITUTE
כותבת מצרית: סוד כוחם של היהודים - שקרים, תחבולות וחיסולים פוליטיים ופיזיים
12/9/2018


כותבת מצרית: סוד כוחם של היהודים - שקרים, תחבולות וחיסולים פוליטיים ופיזיים

 

ב- 15.4.2018 פרסמה נדא אל-דיב, בעלת טור ביומון המצרי אל-יום אל-סאבע, מאמר אנטישמי, המציג את היהודים כאנשים ערמומיים ותחבולנים, שאינם בוחלים באמצעים, גם הנלוזים ביותר, כדי להגשים את האינטרסים שלהם.

 

להלן תרגום קטעים ממאמרה של אל-דיב.[1]

 

לוגו היומון המצרי אל-יום אל-סאבע[2]


 

"התרגלנו לתאר אנשים ערמומיים כמי שדומים ליהודים. לעיתים ייחסנו להם תואר זה כסוג של התלוצצות ולעיתים מכיוון שערמומיותם גובלת ברוע. אולם האם חשבנו אי פעם מדוע אנו עושים זאת? התשובה לפשר ייחוס התואר הזה ליהודים בכלל ולישראלים בפרט מתמצה בכך שכולנו יודעים שהיהודים עומדים מאחורי המלחמות והפילוג בעולם.

 

שמם של היהודים נקשר לשקר, לרמאות ולהעללת עלילות מאז ומעולם. ההיסטוריה הארוכה של היהודים [בכל הנוגע] להולכת שולל ולרמאות מאז הקמת המדינה היהודית לימדה אותנו היטב, שהיהודים לא מכירים בהבטחות ובחוקים ושהם אפילו לא מכבדים את הדתות המונותיאיסטיות האחרות. הראייה הגדולה ביותר לכך שהם שקרנים ונוכלים, היא הקמת המדינה היהודית לאחר הצהרת בלפור ב- 1917, שבה דובר על הקמת בית לאומי יהודי בפלסטין בתנאי שהדבר לא יפגע בזכויות של הערבים. איפה ההבטחה הזו עכשיו, בחלוף מאה שנים?!...

 

אולם, למרות כל השנים שחלפו, אנחנו לא נתנּו את הדעת על השאלה מהו סוד עליונותם של היהודים - האם זה בגלל תמיכת המערב בהם? או אולי בגלל שמוחותיהם מלאים בתחבולות ורמאויות? או שמא יש סיבות ומרכיבים אחרים שהם הסיבה לעליונותם ולכוחם? התשובה על שאלה זו אולי איננה פשוטה, אולם לאורך השנים היינו עדים לדברים שאפשרו לנו להבין מהו סוד כוחם, שמקנה להם מה שאין לחלק ממדינות ערב. כך למשל, 'הלובי הציוני' יודע היטב את יעדו ואין בו חילוקי דעות לגביו, יהיו הגורמים והסכסוכים האישיים אשר יהיו. מטרתם המרכזית הייתה להקים מדינה יהודית ולאחר שזו הוקמה הפכה המטרה להיות שמירה על [המדינה] והרחבתה. לכך הם חותרים כעת באמצעות השתלטות על ירושלים הפלסטינית...

 

תכונה נוספת שהיהודים התברכו בה היא דרך התמודדותם עם התקשורת. למרות שהם אינם הבעלים של כלי תקשורת כמו FOX, CNN ו- NBC, הם עוקבים אחר החדשות בכל רגע ולא שותקים על שום אמירה ברדיו, בעיתון או בטלוויזיה, ויוצאים במחאה נגד הדברים שפוגעים בהם בכל האמצעים. כמובן שהם תורמים כסף לכלי התקשורת הללו, וזה גורם להם [כלי התקשורת] להימנע מלפגוע בהם בכל דרך.

 

ידוע גם שהיהודים נוקטים את כל האמצעים המלוכלכים להשגת יעדיהם, כמו האופן בו נהגה הממשלה היהודית עם הכומר ג'רי פולוול, אחד המטיפים האמריקאים החשובים ביותר. היא העמידה לרשותו מטוס סילון ונשאה בכל הוצאותיו, כדי לשכנע את האמריקאים שאלוהים יוותר על ארה"ב אם זו לא תתמוך במדינה היהודית, בחתירתה להתרחב אל גבולות [ישראל] הגדולה [מהנילוס עד הפרת], להרוס את מסגד אל-אקצא ולבנות את בית המקדש במקומו.

 

עוד ידוע שכאשר היהודים לא מוצאים את מה שהם מחפשים בהתאם לאינטרסים שלהם, הם פונים לחיסולים פוליטיים ופיזיים. בעבר הם נהגו כך עם [הנביא] מוחמד. הם ניסו להרוג אותו ואת ישו, והם הרגו את אדוננו יחיא[3]. בעת המודרנית הם פועלים כדי להפיל כל פוליטיקאי או פקיד במחלקה מודיעינית שלא תומך במדינה היהודית, כפי שנהגו עם מרדכי ואנונו, מומחה הגרעין היהודי שנחטף, נשפט ונכלא משום שחשף את סודות תוכנית הגרעין היהודית לעיתון בריטי.

 

כך נוקטים היהודים את כל האמצעים הלגיטימיים או הפתלתלים והמלוכלכים כדי להגיע ליעדיהם בעודם מאמצים את השקר והרמאות בעסקאותיהם. הערבים לא נהגו ולא ינהגו באופן דומה לעולם, אולם האם נמשיך להחזיק מעמד נוכח תעלוליהם [של היהודים]?

 

נותרה השאלה החשובה ביותר, עד מתי נמשיך לשתוק מול פגיעותיהם וניסיונם להשתלט על מסגד אל-אקצא שלנו? התשובה לכך נמצאת אצל שליטינו הערבים בלבד. נקודה. ואולי זו התחלה חדשה."

 



[1]  אל-יום אל-סאבע (מצרים), 15.4.2018

[2]  אל-יום אל-סאבע (מצרים)

[3] יחיא בן זכריה הכוונה ליוחנן המטביל, הנחשב לנביא לפי דת האסלאם