המכון לחקר תקשורת המזרח התיכון
THE MIDDLE EAST MEDIA RESEARCH INSTITUTE
עורך בטאון חמאס: רצח אבו חד'יר מזכיר שימוש בדם ילדים למצות
4/7/2014

 

עורך בטאון חמאס: הנער הפלסטיני שנרצח מזכיר את הילדים הנוכרים שרצחו היהודים כדי לאפות בדמם מצות

 

עורך בטאון חמאס אל-רסאלה, וסאם עפיפה, פרסם מאמר שבו יצר זיקה בין  רצח הנער הפלסטיני משועפאט (טרם קביעת מניעי הרצח וזהות הרוצחים) לבין עלילת השימוש שעושים היהודים בדם גויים לאפיית מצות וטען כי ישראל אימצה את האידיאולוגיה הנאצית שיצרה הבחנה בין הגזע הארי העליון לגזעים הנחותים.[1]

 

להלן תרגום קטעים מן המאמר:

 

"המתנחלים השתמשו בגופו של הנער מוחמד חסין אבו ח'דיר בן 17 משועפאט שבצפון ירושלים לנקמתם הקדושה. הם עינוהו ושרפוהו למוות בפשע המזכיר את המצות הקדושות של היהודים, שחדרו להיסטוריה של הבוגדנות והרצח. [זאת כחלק] מתרבות האלימות והדם שהלכה והתגברה אצל היהודים עד שחדרה לטקסיהם הדתיים ולתפילותיהם.

 

הכוונה כאן במצות הקדושות היא לאותן מצות המעורבבות בדם אדם (דמם של הגויים), כלומר הנוכרים השונים, כדי לחגוג את חגם של היהודים הנקרא חג הפסח.  

 

עפ"י סיפורים היסטוריים, הם רצחו את הנוצרים תוך העדפת ילדים עד גיל עשר, לקחו את דמם ומסרוהו לרב כדי [שיערבבו] עם הבצק שהוא לש להכנת מצות לחג ויגיש אותן ליראי שמים לזלילתן בחגם.

 

המשותף לטקסים הקדומים ולטקסים של זמננו הוא שמקדשים את דמם של היהודים הנחשבים לבני אדם מדרגה ראשונה, ואילו מהדם של הפלסטינים מתעלמים. דבר זה מחייב את הנשיא עבאס להגדיר ולסווג [כראוי] את השהיד הנער אבו ח'דיר, לאחר שהוא הביע את זעמו בפני שרי החוץ של המדינות האסלאמיות [בכינוס בג'דה ב-18 ביוני] ואמר כי שלושת המתנחלים שנחטפו בגדמ"ע הם בני אדם כמונו, ועלינו לחפשם ולהשיבם [לביתם]. בכך הוא נעתר [לבקשה] להשרות הילה של קדושה ושל אנושיות נשגבה, כפי שרצתה (ישראל), על שלושת המתנחלים האלה תוך התייחסות אליהם כאל 'בני אדם לא רגילים'...

 

העולם חסר הצדק ביכה רבות את [מותם] של שלושת המתנחלים החל בארה"ב ובאיחוד האירופי וכלה בנשיא הרשות הפלסטינית, ואילו את מותו של הנער אבו ח'דיר אין מבכים. הוא מבעלי הדם הלא קדוש עפ"י הסיווג של הקהילה הבין-לאומית [לקבוצות] אתניות, פוליטיות ואנושיות, שמציב את ישראל בדרגה גבוהה ואת הפלסטיני בדרגה נמוכה.

 

המוסר הכפול של הקהילה הבין-לאומית כלפי הדם הישראלי והפלסטיני מחיה את מורשת האידיאולוגיה הנאצית. הישראלים בהתנהגותם הנפשעת, מאמצים את חזונו של היטלר שהתבסס על סיווג בני האדם לגזעים עליונים ובהם הגזע הארי ולגזעים נחותים ובהם הכושים, הערבים והיהודים. עליונות הגזע הארי הלבן על כל העמים האחרים העניקה לו זכויות מוחלטות רבות כגון השליטה על האחר.       

 

באותה דרך, ישראל סבורה שעליונות הגזע היהודי מעניקה לה זכות מוחלטת לכיבוש, להתנחלויות, לנקמה ולשפיכות דמים. כך הם אפו בעבר את לחמם הקדוש וכך הם מקיימים היום את טקסי נקמנותם הקדושה שקרבנה הוא הנער אבו ח'דיר."  





[1] אל-רסאלה (עזה), 3.7.2014