המכון לחקר תקשורת המזרח התיכון
THE MIDDLE EAST MEDIA RESEARCH INSTITUTE
דמות היהודי בעיני המשטר באיראן (2): הפרוטוקולים של זקני ציון
7/3/2013


דמות היהודי בעיני המשטר האסלאמי באיראן (2):

עלילת דם ו"פרוטוקולים של זקני ציון"

 

מאת א. זיגרון וא.סביון*

 

הקדמה

מסמך זה, השני בסדרה על דמות היהודי כפי שהיא מוצגת ע"י המשטר האיראני, יתמקד בסטריאוטיפים אנטישמיים שיוחסו ליהודים ושהיו נפוצים באירופה במאה ה-19 ותחילת המאה ה-20, ואשר בכירי המשטר ואמצעי התקשורת באיראן עושים בהם שימוש ביחס ליהודים כיום.

 

המדובר בשתי עלילות מרכזיות, האחת – עלילת הדם הטוענת כי היהודים משתמשים בדם לא-יהודים לפולחנם, והשניה – עלילת הפרוטוקולים של זקני ציון הטוענת כי היהודים חותרים להשתלט על העולם באמצעים שונים.

  

כך למשל, חזר סגן נשיא איראן, מוחמד רזא רחימי, על עלילת הדם שהייתה נפוצה באירופה לפיה התלמוד מורה כיצד "למצוץ את דמם של בני אדם". מנהיג איראן, עלי ח'אמנאי, אמר באוקטובר 2011 בנאום בפני קהל אינטלקטואלים בעיר כרמאנשאה כי התקשורת המערבית פועלת ומונחית בבירור על ידי "הפרוטוקולים של זקני ציון".[1] הנשיא אחמדי-נז'אד, מצידו, האשים את היהודים באחריות לפרוץ מלחמות העולם. היומון האיראני רסאלת תיאר את "הפרוטוקולים של זקני ציון" כ"קובץ החוקים והתקנות הכי מסוכן בהיסטוריה". אתר המשטר בשפה האנגלית  PressTv, מפרסם מאמרים המייחסים את המשבר הכלכלי שחווה אירופה בשנים האחרונות למזימה של "קרטל הבנקאות היהודי."

 

בהתבטאויות אלה ניתן להבחין שהדוברים האיראנים משתמשים במונחים "יהודים" ו"ציונים" באופן מקביל וזהה, דבר המעיד כי אין יסוד לטיעוניהם התעמולתיים על הבחנה בין המושגים ושאין להם דבר נגד יהודים.

 

להלן סקירה של התבטאויות של בכירי המשטר נגד היהודים והיהדות מהשנה החולפת העושות שימוש בעלילות אלה:  

 

1. עלילות דם

א. "בפסח נבחר קורבן מ[בין] ילדים [קטנים] ... את דמו היו מערבבים בבצק, ורואים בכך ברכה"

ב-30.9.2012 פרסמה סוכנות הידיעות פארס, המקורבת למשמרות המהפכה, מאמר מן הירחון מועוד,[2] בשם "עלייה לרגל ביהדות", שנועד להצביע על חוסר ההתאמה בין טקסי העלייה לרגל לירושלים שמקיימים היהודים כיום לבין הוראות נביאיהם ביחס לטקסים. בין יתר מנהגי היהודים, מתאר המאמר טקס שבו נהגו היהודים לרצוח ילדים ואת דמם "היו נותנים לרב, לכוהן או למכשף כדי שישתמשו בו להכנת מצות או לפעילות כישוף".

להלן עיקרי הדברים:[3]

האירוע המרכזי שהם [היהודים] מבצעים שם [במסגרת טקס העלייה לרגל] הוא [טקס הקרבת] הקורבן,

[כפי] שממליצות להם הנחיות הדת. ישנו שוני רב [בין מה שהיהודים עושים לבין] מה שמופיע ב[ספר] התורה. התורה מצווה על הקרבת פרה. אבל חיבורי הדת שלהם מצדיקים הקרבת קורבנות אנוש! כך, בחג הפסח נבחר קורבן מ[בין] ילדים ש[גילם] אינו עולה על עשר שנים או [שגילם] קצת מעל עשר שנים. את דם הקורבן הזה היו מערבבים עם בצק, והיו מחפשים בכך ברכה.

 

היהודים מוציאים את דם קורבנותיהם בדרכים שונות. לעיתים הם שמים את הקורבן בחבית בעודו חי. בדפנות הפנימיות של חבית זו הוכנו מחטים שחודרות לגופו של הקורבן והדם זורם ממחטים אלו. הקורבן מוסר את נשמתו בכאב ובעינויים ובמצב הזה היהודים הופכים לשיכורים מן ההנאה [שהם מפיקים מכך].

 

לעיתים קורעים [היהודים] את העורקים של הקורבן בכמה מקומות כדי שהדם יזרום מן העורקים, ולעיתים הם רוצחים את הילד כמו קורבן כבש. את דמו לוקחים [היהודים] בדרכים שצוינו [לעיל], ונותנים אותו לרב או לכוהן או למכשף כדי שישתמשו בו להכנת מצות או לפעילות כישוף...

 

נראה שבעת הנוכחית היהודים מקריבים בעלייתם לרגל לירושלים שה או עז, והרג האנשים בידי היהודים מתבצע בסגנון אחר!

 

ב. משרק: "טקס אחר שמקיימים היהודים ביום זה הוא [טקס] שתיית דם"

באתר האינטרנט "משרק" המקורב למשמרות המהפכה פורסם ב-3.9.2012 מאמר בשם "חג הפורים – חגיגה יהודית על שואת האיראנים." במאמר נטען כי חג הפורים היהודי מציין למעשה את שואת "העם האיראני" במסגרתה נטבחו 77,000 איראנים על ידי היהודים "אם כי חוקרים עצמאיים טוענים שמספר זה מגיע ל-500,000 קורבנות".[4]

 

המאמר מתאר את הציונים כ"תככנים" ו"מזוהמים" וכמי שמעוניינים "להשתלט על העולם", וטוען כי הטבח, הביזה והקנוניות המתבצעים כיום על ידי הציונים נגד הפלסטינים – כמו גם איומי ישראל כלפי איראן – מקורם "בהיסטוריה היהודית ובתורתה של אסתר" והם "מזכירים את קנונית מרדכי ולחשושי אסתר לאחשוורוש נגד האיראנים שלבסוף הפכה לשואה של עשרות אלפי אנשים".

 

למאמר צורפו תמונות מ"צעדת זומבים" שנערכה בתל-אביב ערב חג פורים היהודי, זו השנה השנייה[5] – כחיקוי למצעדים מחתרתיים דומים בצפון אמריקה ובאירופה – כראיה לטענת המאמר שהיהודים, הנוהגים ללבוש תחפושות כריטואל דתי-תרבותי, גם שותים בפורים דם בני אדם. כך, נעשה שימוש חוזר בעלילת הדם במסגרת חג אחר, חג הפורים. להלן קטעים מתוך המאמר:

 

"טקס נוסף שמקיימים [היהודים] בפורים, הינו מצעד זומבים [שנערך] בישראל. במצעד זה מתאפרים הציונים כזומבים – קניבלים – ומניחים בפיהם איברים מלאכותיים מגוף האדם כסמל לטבח [שעשו ב] איראנים ולצמאון הדם [שלהם]. טקס אחר שמקיימים היהודים ביום זה הוא [טקס] שתיית דם או שתייה [של חומר] בצבע דם כסמל לצימאון הדם של היהודים והרצון [שלהם] לשפוך את דמם של האיראנים".[6]

 

[התמונות הבאות הובאו מייד לאחר הציטוט לעיל][7]

   

   

 

ג. ג'אם ניוז: היהודים חוגגים את "טבח האיראנים"

בנוסף, באפריל 2012, פרסם אתר האינטרנט השמרני "ג'אם ניוז" תמונה זו, שנלקחה אף היא מ"צעדת הזומבים" בתל אביב ב-2012, כדי להוכיח את טענתם כי היהודים חוגגים את טבח "אלפי האיראנים":

 

"צילום חגיגת 'פורים' - מחגי היהודים לציון יום השנה לטבח של

אלפי איראנים ע"י היהודים בעלי השפעה על המלך אחשוורוש" 

ג'אם ניוז (איראן).4.4.12

 

ד. סגן נשיא איראן מוחמד רזא רחימי: התלמוד מלמד כיצד "למצוץ את דמו של הלא יהודי"

בכנס לציון יום השנה למאבק בסמים שנערך בטהראן ב-26.6.2012, נשא סגן הנשיא האיראני, מוחמד רזא רחימי, נאום בו ייחס את שורשי ייצור והפצת הסמים לספר התלמוד "ממנו למדו הציונים כיצד למצוץ דם ולהשמיד את הלא יהודי". להלן עיקרי דבריו:

 

רחימי: "שורשי ייצור והפצת הסמים הם בספר התלמוד הקשור לציונים בו מלמדים כיצד למצוץ את דמם של בני אדם וכיצד להשמיד את הלא יהודי. [...] החלק העוסק בכלכלה בספר התלמוד מעודד איסוף כספים בדרכים חוקיות ובלתי חוקיות [כמו] הלוואה בריבית, ביזה, שדידת משאבים של אומות אחרות. זוהי נקודת ההתחלה של תנועת [הציונים] נגד האנושות."

 

רחימי טען שהציונים אחראים לכל סכסוך ברמה העולמית והביא כדוגמא את "מהפכת אוקטובר בבריה"מ אותה התחילו הציונים [...] אפילו יהודי אחד לא נהרג [במהפכה זו] ... ספר התלמוד נועד להדריך קומץ של ציונים [כיצד] להרוס את העולם כולו ... אחת ממטרות הציונים ... היא יצירת מחלוקות בין עמים, [ובין] השיעה והסונה. עם הכספים שהם הוציאו בעיראק ובאפגניסטן, העולם יכול היה לשגשג".[8]

 

"הציונים מחשיבים את עצמם לגזע עליון, ולפי דיווחים שהתפרסמו באירופה ובספרים זרים, הם משתמשים בכל הגזעים האחרים כעבדים כדי להגשים את מטרותיהם. [...] 70 אחוז מההון בעולם נמצא באמריקה ו-80 אחוז מהון זה נמצא בידי יהודי אמריקה שמהווים [רק] שישה אחוזים מאוכלוסיית ארה"ב. [...] המטרה הסופית של הציונים היא הרס העולם. וההון שלהם מסייע להם רבות להגשים מטרה זו [...]"

 

"הציונים מקפידים שאף אחד מהם לא יתמכר לסמים ומשתמשים באופיום רק לצורך הרס חברות אחרות [...] איראן מוכנה לשלם את התקציב [הדרוש] לצורך מחקרים בתחום זה. [וזאת] כדי להוכיח שהציונים הם אלה [העומדים] מאחורי ייצור והפצת הסמים בעולם."

 

בהמשך דבריו הוא טען שרופא ציוני באמריקה "עיקר יותר מ-80 אלף נשים אינדיאניות במטרה להכחיד אותם [...] הציונים פועלים נגד האנושות".

 

"כל מלחמה או סכסוך המתרחשים בעולם – הכרחי שיתקיימו בהם שורשים ציונים [...] מפני שהציונים שולטים על התקשורת העולמית, הדבר מקל עליהם בהגשמת מטרותיהם. [...] למרות שבניית פצצת אטום אסורה לפי השקפת החינוך הדתי [באיראן], [הסיתו] הציונים, בסיוע התקשורת שלהם, את דעת הקהל העולמית נגד איראן, [וגרמו לכך] שאיראן מצויה תחת חרם כבר 32 שנים [...] איראן מעשירה אורניום למטרות מדע ומחקר ואלה מטרות המנוגדות למדיניות הציונים וזאת כיוון שהם מעוניינים למנוע [מאיראן] מידע, ידע, ומדע אנושי".[9]

 

ה. קריקטורה בפארס: נתניהו מוצץ דם ילד פלסטיני

בקריקטורה שפורסמה בסו"י פארס ב-18 בנובמבר 2012, בזמן הלחימה בין ישראל והפלסטינים בעזה, נראה ר"מ ישראל נתניהו מוצץ את דם הילד הפלסטיני.

 

 

 

2. מזימת היהודים להשתלט על העולם ע"פ הפרוטוקולים של זקני ציון

א. אחמדי-נז'אד: הציונים מחשיבים רק את עצמם כבני אדם ורואים באחרים ... בעלי החיים

בנאום שנשא לרגל יום ירושלים ב-17.8.12 חזר הנשיא מחמוד אחמדי-נז'אד על דברי איתאללה רוחאללה ח'ומיני כי ישראל היא "גידול סרטני" וקרא לקיומו של "מזה"ת ללא הציונים." הוא הדגיש את הנזק שהציונים גורמים לאנושות מזה 400 שנה והאשימם בשאיפה להשתלט על העולם תוך ניצול "מרכזי הכוח העיקריים" הנמצאים, לדבריו, בידיהם. להלן עיקרי נאומו: [10]

 

"היום ברור לכולם שהציונות מתנגדת לשלמות האנושות ולחברה האנושית והיא מהווה גורם עיקרי לשקיעת העמים [...] הם קבוצת מיעוט מאורגנת, מושחתת ואנטי אנושית אשר מתנגדת לערכים האלוהיים. [...] הציונים חושבים רק על כוח, עושר ושליטה על אחרים. לפחות מזה 400 שנה מספר מועט של ציונים מעורב בנזקים הכי כבדים שנגרמו לחברה האנושית - חלקם בלתי הפיכים.

 

הציונים תכננו את מלחמת העולם הראשונה והשנייה [...] במטרה לשלוט על אחרים [...] ומאז שהציונים שולטים על ממשלת אמריקה, כל ענייני העולם תחת סמכותם [...] כל מרכזי הכוח העיקריים, הממשלות החזקות, הבנקים ואמצעי התקשורת העיקריים בעולם בידי הציונים. והם משתמשים בכל אלה במטרה להשמיד תרבויות, ערכים, אומות וקיומן של מדינות. הציונים [עומדים] מאחורי כל הרס מוסרי רחב, מלחמה, סכסוך או טבח".

 

"המשטר הציוני [משמש] כלי בידי הציונים לשלוט על המזה"ת ועל ידי כך לשלוט [גם] על העולם כולו. קיומו של המשטר הציוני הוא עלבון לאנושות כולה [...] בהתאם לחינוך הגזעני שלהם, הציונים מחשיבים רק את עצמם כבני אדם ורואים את שאר העמים ללא הבדלי דת, תרבות ולאומיות כבעלי חיים ". לדבריו, "הציונים מתירים רצח של בני אדם. [...] התנגדות לקיום הציונות והמשטר הציוני המזויף משמעותו שמירה על זכויות כל בני האדם, הגנה על כבוד האדם וסלילת הדרך להצלת כל האנושות מהקולוניאליזם, האימפריאליזם, העוני והאומללות. [...]

 

שמירה על המשטר הציוני הינה מחויבות משותפת של רוב המדינות הקולוניאליות והאימפריאליסטיות [...] במדינה גדולה כמו אמריקה, מועמדים לנשיאות מחויבים להשתחוות לציונים בכדי שיהיה להם סיכוי להיבחר לנשיאות".

 

ב. העיתון רסאלת: 'הפרוטוקולים של זקני ציון' – קובץ החוקים והתקנות המסוכן בהיסטוריה

כראיה להוכחת טענותיהם משתמשים הדוברים האיראנים בכתבים כגון "הפרוטוקולים של זקני ציון" אשר שימשו במאה שעברה נגד היהודים באירופה. העיתון רסאלת פרסם ב-26.6.12 שני מאמרים שעסקו ב"פרוטוקולים":

 

המאמר הראשון הינו קובץ בשם "הפרוטוקולים היהודיים ויסודות הציונות" מאת מהדי קאסם ח'אני. הכותב טוען כי הפרוטוקולים הם קובץ החלטות ונוסחאות שעוצבו ע"י בכירים יהודים – אינטלקטואלים ורבנים – למטרת כיבוש העולם על ידיהם לצד הרס הנצרות והאסלאם. להלן עיקרי המאמר: [11]

 

"ל[מילה] פרוטוקול משמעויות שונות. בין היתר טיוטת חוזה, הסכם או מסמך רשמי שנחתם בין שתי מדינות או יותר... בעוד שהפרוטוקולים היהודיים... הם קובץ החלטות ונוסחאות מטעם אסיפה של הוגים, אסטרטגיים ורבנים יהודים [אשר] עוצבו למטרת כיבוש העולם ... כפי שכתב החוקר הפלסטיני עג'אג' נויהז' ... הפרוטוקולים הם תכנית שהגו כלכלנים ובעלי הון יהודים כדי להרוס את יסודות הנצרות, סמכויות האפיפיור והאסלאם.

 

הפרוטוקול היהודי הוקרא לראשונה בשנת 1897 בשוויץ. [לאחר] התקפה של המשטרה החשאית הצארית על החלק היהודי של העיר ... עצרה המשטרה את תיאודור הרצל ואחרים ולקחה מהם חמרים ובהם [את] הפרוטוקול היהודי שהוכן בשוויץ ...

 

אגודות הציונות, הן קהילות חזקות חשאיות וחשאיות למחצה הנמצאות בדר"כ תחת שלטון היהודים ומטרתן להגשים את [חלום] ארץ ישראל הגדולה. אמנם הציבור יודע מעט על קהילות אלה, אך יש להן השפעה עיקרית על גורלם של עמים רבים בעולם. ז'אן איזולה[12] כתב באחד מתזכיריו כי בתקופה המודרנית, החלטות קהילות אלה – שהתקיימו במקומות נסתרים בעולם [...] במטרה להחיל את שלטון היהודים על העולם – הן עיקריות וחשובות הרבה יותר מהחלטות ראשי המדינות הרשמיים של העולם". 

 

המאמר השני ביומון רסאלת נקרא "הרצל, גזענות ציונית" פרי עטו של אסדאללה אפסאר. לדבריו, מאז כתיבת הפרוטוקולים, עוסקים היהודים בזהירות ובחשאיות בפעילות שנועדה לממש את שאיפות ההתפשטות שלהם באמצעות התנועה הציונית ויישומה במדינה יהודית. להלן עיקרי המאמר: [13]

 

"הציונות היא תנועה פוליטית, גזענית וקיצונית שנועדה לייסד מדינה יהודית בפלסטין במטרה לשלוט על העולם בדרך זו [...]. התנועה הציונית החדשה קשורה ליהודי יליד אוסטריה בשם הרצל, ראשון התועמלנים ומייסד רעיון הציונות החדשה המודרנית".

 

"תיאודור הרצל [היה] עיתונאי יהודי שנולד בבודפשט ב-2.5.1860. הוא סיים תואר ראשון במשפטים באוניברסיטת וינה בשנת 1878 והמטרה העיקרית והגלויה שלו הייתה להנהיג את היהודים לשלוט על העולם, ותחילתה של מטרה זו בייסוד מדינה עבור היהודים בפלסטין. הרצל שוחח פעמיים עם הסולטן עבד אל-חמיד [שליט] האימפריה העות'מאנית אך לא הגיע לידי תוצאה. [במסגרת] ההתנגדות לסולטן עבד אל-חמיד, ריכזו יהודי העולם את מאמציהם להפיל את האימפריה העות'מאנית ולהשמיד את הח'ליפות האסלאמית. הרצל כינס את הקונגרס הציוני לראשונה בשנת 1897. הוא השתמש לרעה במשפט דרייפוס וניצל אותו רבות ... [הרצל] הצליח לאסוף את יהודי העולם מ[מקומותיהם] הרחוקים. כמו כן, הביא לצידו את הרבנים היהודים שפיתחו את [קובץ] החוקים וההחלטות המסוכנים ביותר במהלך ההיסטוריה של העולם תחת השם (הפרוטוקולים של זקני ציון). ספר זה [הינו תוצר] של הספרים המעוותים של היהודים אשר להם קדושה רבה [בעיני היהודים]. מאותה תקופה ואילך, חיזקו היהודים את הארגונים שלהם ועסקו בזהירות ובחשאיות בפעילות [למען] מימוש [שאיפות] ההתפשטות והדיכוי שלהם שכעת הן ברורות לכולם".[14]

 

ב. היהודים משתמשים בהוליווד כדי ליישם את הפרוטוקולים

היומון רסאלת פרסם ב-26.12.2012, גם מאמר בשם "סגנון חיים הוליוודי" פרי עטו של רזא אפסרי, בו הוא טוען כי הוליווד, כמו רוב אמצעי התקשורת, נשלטת על ידי יהודים אשר מנצלים אותה כדי לשלוט בעולם. גם הוא מבסס את טיעוניו על "הפרוטוקולים של זקני ציון". להלן עיקרי מאמרו:[15]

 

"... מעניין ש[מתוך] רשימת 100 האנשים החשובים של הוליווד, שנים עשר הראשונים הם כולם יהודים. שליטיו היהודיים של הקולנוע הצהירו שוב ושוב שהוליווד היא מקום בטוח לרווחי מיליוני הדולרים שלהם. היהודי סטיבן שפילברג הודיע באופן רשמי שכמה מיליוני דולרים מרווחי סרטו מוקדשים להנצחת זיכרון השואה. על פי הסטטיסטיקה, מנהלי רוב רשתות הלוויין, תחנות הרדיו, עיתונים, וכלי תקשורת כמו "האחים וורנר", "וולט דיסני", דרים וורקס" "NBC"'  ו"ABC" כולם יהודים, והם נחשבים לחלק מהמערכת השלטת התעמולתית והתקשורתית של הציונות הבינ"ל, זאת בעוד רק ארבעה אחוזים מאוכלוסיית אמריקה הם יהודים.

 

הסגנון והתוכן שהוליווד מקרינה על מסך הקולנוע, הם בעיקרון סגנון אנטי מוסרי, [אנטי] אנושי, ומנוגד [באופן] מוחלט ליסודות המשפחה. חברות הוליוודיות משקיעות הון רב בתחום זה, בייחוד בעשור האחרון. מבט לתוכנם של רוב הסרטים המופקים בהוליווד גורם לכולם להאמין שאחת המטרות העיקריות של הקולנוע המערבי ובמיוחד קולנוע האמריקאי היא להפיץ אמונות סוטות ...

מסקירה של הפרוטוקולים העולמיים של היהודים ניתן להבין בקלות שהציונות הבינ"ל איננה חושבת על מטרה פחותה מהשתלטות מלאה על העולם וייסוד שלטון עולמי יחיד ולצורך כך בחרה את הפצת האמונות התפלות הדתיות בתור אחת מהאסטרטגיות העיקריות שלה ...".

 

ג. חוקר איראני: היהודים שולטים באירופה

במאמר באתר הטלוויזיה האיראנית IRINN מה-22 באפריל 2012, טען החוקר האיראני, חמיד חוש-אינד, כי היהודים חותרים להשתלטות מוחלטת על אירופה, להלן דבריו:

 

"שלטון העם היהודי המסוכן על ההיסטוריה של אירופה והחדירה שלו למערכות פוליטיות, חברתיות, כלכליות, תרבותיות וביטחוניות שונות, ולזירות שונות של החיים החברתיים [שם] הם סיפור חריג, משונה וארוך, שעיון מעמיק בו מאפשר לכנותו "דיקטטורת המיעוט היהודי על החברה האירופית."

 

מעיון בהתפתחויות ההיסטוריות של אירופה ובמיוחד באירועים הנוכחיים בהיסטוריה המודרנית של אירופה, ניתן לומר בביטחון מלא שהיהודים נהנו ממעמד משפיע ובעל חשיבות בכל המאזנים האזוריים והעל-אזוריים של אירופה על תחומיהם השונים. כמו כן, היהודים, רכשו משקל פוליטי גבוה ואפקטיבי יותר מכל קבוצה אחרת, במיוחד בקביעת נקודות המבט והתהליכים, ובתכנון וארגון התשתיות ביבשת הזאת לאורך ההיסטוריה. הסיבה לכך היא, יותר מכל, ההשפעה המערכתית של היהודים ושל הלובי היהודי על המוסדות החברתיים ועל הארגונים הפוליטיים הכלכליים והתעשייתיים ובאופן כולל, תוך ניצול לרעה של הוראות הדת כדי להביא להשתלטות יהודית מוחלטת על היבשת הזו."

 

חוש-אינד סקר במיוחד את ההיסטוריה של יהודי צרפת והסביר כי "מבין מדינות אירופה, צרפת היא המדינה היחידה שלקהילה היהודית שהתגוררה בה היה "כוח בלתי ניתן להכחשה" והיא מילאה תפקיד חשוב במרבית האירועים הפוליטיים הכלכליים והחברתיים במדינה."

 

הוא גם סקר את השפעת יהודי צרפת על כלכלתה והסיק כי "הדופק של כלכלת צרפת נמצא בידי היהודים ... [ה]ממלאים תפקיד חשוב בכלכלתה ושחלק גדול ממנה מצוי בידיהם. אחיו של ניקולא סרקוזי, המועמד לנשיאות צרפת ובעל הנטיות היהודיות, הוא השני בדרוג מחזיקי הנכסים הגדולים בצרפת. שמם של יהודי צרפת נמנה על בעלי הממון הגדולים ביותר במדינה ולא ניתן לתאר את [פעילותם של] כמה ממרכזי הכלכלה, הסחר והשירותים הגדולים בצרפת ללא נוכחות משמעותית של סוחרים יהודים. צרפת היא מבין המדינות המערביות המעטות שבהן היהודים מחזיקים בעושר ובנכסים בהיקף גדול שכזה ומנהלים אפילו מפעלי ייצור, מרכזי ייצור אמל"ח ומתקנים צבאיים."

 

חוש-אינד גם טען ש"הסיבה החשובה ביותר לקשרים המיוחדים של צרפת עם ישראל מאז הקמתה היא הנוכחות המשמעותית של יהודים אזרחי צרפת במערכת הפוליטית, הכלכלית והחברתית שלה." הוא הסיק כי "סרקוזי היה [נשיא] מטעם ושחקן חזק של היהודים במשך חמש שנים בארמון האליזה, כיוון שתוצאות מדיניותו בזמן זה מעידות על תשומת לב מיוחדת שלו ליהודים ושהוא היה בעל חוב שלהם." [16]

 

ד. היהודים משתמשים בהולנד כבסיס לכיבוש אירופה

ב-12.12.2012 פרסם האתר YJC (Young Journalists Club) מאמר בתגובה להתנגדותה באו"ם של הולנד לשדרוג מעמד הפלסטינים למדינה משקיפה. המאמר טען כי העם היהודי הצליח בתוכניתו לפזר את היהודים בנקודות השפעה חשובות בתקשורת ובכלכלה והיא משמשת ליהודים בסיס לכיבוש אירופה. וכי את היסודות לכך הניחו היהודים כבר בשנת 1524. להלן עיקרי המאמר: [17]

 

"[...] האם הולנד בעיקרון היא מדינה יהודית? ניתן להחשיב את הולנד כמדינה בטוחה ליהודים. נכון להיום, חיים בהולנד 32,800 יהודים. העם היהודי החליט מאז שנת 1524 להשתמש בהולנד בתור אחד מבסיסיהם. לכן, במסגרת תכנית מחושבת וארוכת טווח, פוזרו [היהודים] בנקודות שונות במדינה זו [והחלו ממסדים] את השפעתם. במהלך תקופות שונות בהיסטוריה ובמיוחד במהלך מלחמת העולם השנייה הגנה הולנד על היהודים [...]".

 

"רשת NIKMEDIA שלה מנהלים יהודים, מפיקה תוכניות רבות נגד האסלאם בהן מוצגת ישראל כמדינה תחת דיכוי ובעלת זכות [קיום], בעוד המוסלמים ברחבי העולם מוצגים כטרוריסטים המעוניינים להשמיד את כל העולם".

 

"אחד מ[האנשים] הבכירים ביותר במשטר הציוני, ראה בהולנד כמקום המתאים למטרות מסחר עבור המשטר הציוני וייעץ לראשיו היהודים של המשטר להשקיע הון עצום במדינה זו. היהודים, על ידי עסקאות סחר נרחבות עם הולנד, משתמשים במדינה זו כבסיס לכיבוש אירופה. הולנד היא המרכז השני בגודלו ליבוא מוצרים ישראלים. המשטר הציוני מייצא [להולנד] שניים וחצי מיליארד דולר בשנה של מוצרים שעיקרם תרופות, מחשבים, פירות וירקות. ענקית התרופות העולמית – טבע, שיש לה מקורות יהודים, ייסדה בהולנד את אחד מהמפעלים הכי גדולים שלה. הולנד [מצידה] מייצאת כל שנה כמיליארד טון מהמוצרים שלה לישראל כדי לחזק את הקשר שלה עם העשירים היהודים."

 

ו. PressTv: יוון נאנסה על ידי בנקאים יהודים

האתר Press TV פרסם ב -10.7.12 את מאמרו של מייק סטאת'יס בשם "אונס יוון על ידי בנקאים יהודים", בו האשים את "קרטל הבנקאות היהודי" המהווה חלק מרכזי מ"המאפיה היהודית" באחריות למשבר הכלכלי באירופה, ובעיקר בקריסתה הכלכלית של יוון.  לטענתו, קריסה זו הינה קנוניה מכוונת אשר תוכננה על ידי היהודים והשפיעה על המלצות קרן המטבע הבינ"ל ביחס ליוון כדי להשתלט על נכסיה הציבוריים ולצבור הון ושליטה.

 

לדברי סטאת'יס, מקורן של הבעיות הכלכליות הינן בייסוד גוש האירו: "מדינות אלה נידונו כבר מן ההתחלה לקריסה בשל השוני הטבוע בכלכלתן, במסחר שלהן ובתשתית הבסיסית של מדינתן [...] וכמי שהיו הארכיטקטים האמיתיים של האיחוד המוניטארי האירופי, קרטל הבנקאות היהודי ידע מראש שהאיחוד יגרור בעיות כלכליות למדינות דרום-מזרח אירופה, אך הם הסתירו זאת מהגרמנים והצרפתים [...] הבנקאים לא טרחו לציין כי ישנן התחייבויות ש[מדינות אירופה הצפוניות] יאלצו למלא כאשר [כלכלות] מדינות דרום-מזרח אירופה יקרסו".

 

סטאת'יס התייחס לדרישתה של קרן המטבע הבינ"ל ליישם מדיניות של הפרטה: "פוליטיקאים אירופאים סברו שההמלצות של קרן המטבע הן לטובת עמם, בעוד שהגישה המוטעית של קרן המטבע [...] הזיקה לכלל הכלכלה האירופית. לא היה זה תוצאה של צירוף מקרים לאור היותה של קרן המטבע זרוע של קרטל הבנקאות היהודי, שהוא לכשעצמו מרכיב עקרי במאפיה היהודית"...

 

לטענתו של סטאת'יס, לקרן המטבע יש תמריץ ליצור מצג שווא לפיו כלכלת יוון הינה במצב גרוע הרבה יותר מאשר מצבה האמיתי, וזאת כיוון שכך היא מפחיתה את ערכם של הנכסים המיועדים להפרטה, מהלך ה"מאפשר לקרטל הבנקאות היהודי לחטוף [מידי היוונים] שדות תעופה, נמלי ים, חברות שירותים ציבוריים ונכסים משמעותיים אחרים במחירים של מכירת חיסול [...] לאחר מכן, העם היווני יהיה כפוף להם. ולבסוף, [...] המאפיה היהודית תיכנס לזירת הפשע כדי להבטיח את סופה של הדת, התרבות, הסולידריות והמורשת של היוונים. אנו חוזים כעת באונס של יוון ע"י קרטל הבנקאות היהודי..." [18]

* א. סביון היא ראש זירת איראן במכון ממרי; א. זיגרון חוקר את זירת איראן במכון



[1] www.tehrantimes.com , 18.10.2011

[2] ביטאונו של המוסד התרבותי מועוד-י עצר היושב בטהראן והעוסק במחקרים בנושא דוקטרינת המהדי (מהדוית)

[3]  פארס (איראן), 30.9.2012. המקור הופיע בירחון מועוד ב-21.9.2012.

[4] לפי המסופר במגילת אסתר המתוארכת לימי הממלכה הפרסית האכימנית כ-400 שנה לפנה"ס.

[5] התמונות מצעדה שנתית בת"א בשם "מצעד הזומבים" (ב-6.3. 12). הן נלקחו מחשבונות פייסבוק של משתתפים בצעדה ומדיווחים עליה באתרים שונים. למשל, newsfeed.time.com ; timesofisrael.com ; ibtimes.com

ראו למשל סרטון על הצעדה - http://importantlytrivial.com/2012/03/09/tel-aviv-zombie-walk/

[6]ו www.mashreghnews.ir , 3.9.2012

[7] משרק, 3.9.2012

[8]ו  www.entekhab.ir , 26.6.2012

[9]ו www.irna.ir , 26.6.2012

[10]ו www.farsnews.com , 17.8.2012

[11]ו 26.6.12 www.resalat-news.comו,

[12] בחיפוש בפרסית נמצא שם של חוקר צרפתי ממוצא יהודי שצוטט ב-1926 בספר של מוחמד אחמדי "מחקר ציוני" (פזוהה צהיוניסטי) עמ' 40: "ישראל לא תכבוש רק את אמריקה אלא את כל העולם." ראה למשל פארס (איראן), 8.1.2008;   www.hawzah.net גיליון 41, מאי-יוני 2009 .

[13]וו www.resalat-news.com , 26.6.2012

[14]ו   26.6.2012 www.resalat-news.comו,

[15]ו www.resalat-news.com, 26.12.2012

[16]  www.irinn.ir , 22.4.2012

[17] www.yjc.ir , 12.12.2012

[18]ו www.presstv.com , 10.7.12