המכון לחקר תקשורת המזרח התיכון
THE MIDDLE EAST MEDIA RESEARCH INSTITUTE
מאמר בסעודיה: רצח הפלסטינים ע"י ישראל - השואה האמיתית
14/6/2009

 

 

בעל טור סעודי: רצח הפלסטינים בידי ישראל היא השואה האמיתית

 

בעל הטור הסעודי, עבדאללה נאצר אל-פוזאן, כתב ביומון הסעודי "אל-וטן" מאמר אנטישמי חריף שכותרתו "היטלר הפלסטיני", בו הטיל ספק בהתרחשותה של השואה וטען כי היהודים מוסיפים מידי שנה אלפי נספים למספר הקיים. כן טען כי רצח הפלסטינים בידי ישראל היא השואה האמיתית, וכי היהודים נוקמים בפלסטינים כאילו הם אלו שרצחו את אבותיהם בשואה. להלן תרגום המאמר:

 

"כואב לנו הראש מהיהודים האלה, המדברים ללא הרף על השואה שלהם. אנו כבר חשים בחילה קשה וגועל כל אימת שהם מדברים על אותה שואה, משום שאנו יודעים שמטרתם אינה לדבר על הצער והכאב על מה שעשו לאבותיהם הגרמנים והיטלר מנהיגם. אילו היתה מטרתם לסחוט את העם הגרמני, ייתכן שהיינו סולחים להם. אולם, טקסיהם הקולניים, החוזרים על עצמם, על השואה והדיבורים המתמידים עליה, נועדו ללחוץ על כוחות בעלי השפעה בעולם, ביניהם העם הגרמני, לסייע להם לסחוט את אחינו הפלסטינים המדוכאים.

 

נתניהו הביע לפני עשרה ימים את כעסו על המדינות שהסכימו להשתתף בוועידה העולמית נגד גזענות שנערכה לאחרונה בשוויץ, בטענה שישראל מתכוננת לטקס יום השואה ושהוועידה תעיב על קיום הטקס. ישראל היא מדינה יהודית גזענית והוא [נתניהו] אינו רוצה שאיש ידבר על הגזענות, משום שהדבר מחליש את יכולת מדינתו הגזענית לנצל את טרגדיית היהודים. לכל עמי העולם היו טרגדיות קשות לאורך ההיסטוריה, אך [רק] הנצלנים [מביניהם] מנציחים את הטרגדיות שלהם... היהודים גם מנציחים את הטרגדיות שלהם וגם מציינים אותן בטקס קולני לא מידי עשר או חמש שנים, אלא בתדירות גבוהה יותר. [אף] נראה שהם מוסיפים כל פעם כמה אלפים למספר קורבנותיהם, עד שאלו הגיעו למיליונים, ואיננו יודעים מה יהיה מספרם בעתיד...

 

עקב [תחושת] הבחילה החזקה שלי, אני מזדהה בכנות עם דבריו של אחמדי-נז'אד בעניין השואה... הם [היהודים] רוצים שכל העולם יציין ביחד אתם את השואה שקרתה בעבר, בעוד הם מתעלמים מן השואה שהם עושים עכשיו בעזה ומן המדיניות הגזענית הנתעבת עליה הם מקימים את מדינתם. הדבר הגרוע ביותר הוא שהם אינם נוקמים בהיטלר הגרמני, אלא בהיטלר הפלסטיני, כאילו שהפלסטינים הם שהקימו את המשרפות והשליכו את אבותיהם לתוכן. הם שורפים את אחינו הפלסטינים המדוכאים וחסרי ההגנה באש משרפותיהם כאילו הם [הפלסטינים] אלו שפשעו נגדם. הם שורפים את שדותיהם ומפקיעים את אדמתם כאילו הם [הפלסטינים] אלו שהציתו את הגפרור שהצית את האש בגופות אבותיהם.

 

התנהגות הציונים עכשיו מעוררת ספק באמיתות השואה, שכן היא אינה תואמת את הלקחים ההגיוניים שהיו אמורים לנבוע מאותה שואה, החל בטקסים הקולניים [לציון] הטרגדיות וכלה בנקמה בחפים מפשע ובכלל זה גם ההתכחשות לוועידה העולמית נגד גזענות... אחמדי-נז'אד איננו הראשון שהכחיש את השואה ואמר שמטרת הציונים בטענותיהם היא להסיט את מבטי המעצמות משואות רצופות שנה אחר שנה שהם מציתים בערים הפלסטיניות, כדי לכלות באמצעותן את העם הפלסטיני או לגרשו כדי להשתלט על אדמתו. יתרה מכך, עוד לפני אחמדי-נז'אד היו היסטוריונים וחוקרים רבים שאמרו זאת. המפקפק בכך, כדאי שיראה את ההתקפות המשוגעות של היהודים, לא רק נגד מכחישי השואה או המפקפקים בקיומה, אלא גם נגד כל חוקר המנסה להיווכח באמיתותה.

 

מספיק, מספיק. חטפנו בחילה קשה מהטענות הציוניות, ואיננו מוציאים מכלל אפשרות שבעוד כמה דורות, עקב טענות אלו [של הציונים] ועקב סילוף ההיסטוריה [על ידיהם], ההיסטוריה העולמית תסיים את סיפורה על היטלר היהודי ותתחיל לספר על היטלר הפלסטיני".[1]    

 



[1]  אל-וטן (סעודיה), 4.5.2009