המכון לחקר תקשורת המזרח התיכון
THE MIDDLE EAST MEDIA RESEARCH INSTITUTE
אחמדי-נז'אד: "לנתץ את אליל הציונות שיצר המערב"
27/4/2009

 

אחמדי-נז'אד: "לנתץ את אליל הציונות שיצר המערב"

 

עפ"י דיווחים במערב, מיתן נשיא איראן אחמדי-נז'אד את דבריו בכנס דרבן 2 בז'נבה, בשל ביקורת בינ"ל. ואולם, עם שובו לאיראן, הוא שב והסלים את דבריו נגד המערב וישראל. בנאום באסלאמשהר (סמוך לטהראן) ב-23.4.2009, הוא תקף בחריפות את המערב על סגידתו לאליל שיצר בדמות הציונות וכופה על העולם לסגוד לו. לדבריו, המערב המציא את השואה, קידש אותה, התאחד סביבה ומשתמש בה כדי להשתלט על העולם.

 

יום קודם לכן, בנאום בוועידת התובעים הכלליים של המדינות האסלאמיות הבינ"ל בטהראן, הוא האשים את המערב ב"הכשרת הקרקע להגשמת שאיפות הציונות מבלי שיעטו על פניהם את מסכת הציונות". להלן קטעים משני הנאומים:

"בכל מקום שבו אנו רוצים לבקר ובכל כנס בו אנו משתתפים הן [מדינות המערב] אומרות 'נגד מי אתה רוצה לדבר? דבר נגד אמריקה, אירופה, מלחמת העולם, מלחמת וייטנאם או קוריאה אבל אל תדבר על הציונים'. המערביים המציאו נושא בשם השואה והציונות, קידשו אותו והציבו אותו בראש כל האמונות הקדושות. הם כולם התאחדו סביבו, ובאמצעות הנפת דגל הציונות, ותוך הפעלת אלימות, תוקפנות, זריעת מלחמות אחים, ופשעים ציוניים, השתלטו על העולם ורוצים לשלוט בו.

אני אומר להם '[הרי] במדינותיכם אתם מתירים להעליב [אפילו] את הנביאים [אנשי] האלוהים, שהם קודש הקודשים של העולם', והם משיבים [אבל] 'זה חופש הביטוי.' אך כאשר מגיעים [לדבר על] הציונים, הם אומרים 'שתוק ואל תוציא הגה.' הם [המערב] המציאו אליל בשם הציונות, והם סוגדים לו ורוצים לחייב את כל האומות לסגוד לפסל הזה.

 

אני מודיע מכאן שיש לנתץ את אליל הציונות הזה כדי להושיע את האנושות."[1] "עליהם לדעת שהאומות החופשיות, האומה האיראנית, ואנשי אסלאמשהר לא יסבלו את עבודת האלילים המודרנית הזאת, וינפצו את הפסל הזה בכוח, וכי הם כבר ניפצו את האליל הזה במאה אחוז. עיתונאי שאל אותי 'האם אתם עדיין רוצים לייצא את המהפכה שלכם?' אמרתי לו שהמהפכה של איראן כבר יוצאה, אומות העולם אומרות את דבריה של האומה האיראנית ומדברות על האחווה, על הצדק, על השלום ועל העימות עם הדיכוי ועם פשעי הציונים. המהפכה האסלאמית של איראן כבר יוצאה, אתה לא מבחין בכך? גם באמריקה האנשים אומרים את דבריה של האומה האיראנית."[2]

בוועידת התובעים הכלליים של המדינות האסלאמיות שהתכנסה בטהראן, אמר אחמדי-נז'אד:

"הרשו לי לומר כמה משפטים לגבי ועידת דרבן בז'נבה: הציונים מנהלים את היחסים הבינ"ל... כולם יודעים שהציונות היא מפלגה פוליטית וכולכם יודעים שמסיכת היהדות [מאחוריה הם מסתתרים] היא שקרית, מפני שהציונות היא חסרת דת, והם בעקרון נגד הדת, נגד הגזע ונגד האדם.

הציונות היא מפלגה מעוותת וגסה, הפועלת בניגוד להוראות הנביאים [אנשי] האלוהים ונגד האנושות במטרה לשלוט על כל העולם. הם עושים זאת באמצעות ... ניהול מאחורי הקלעים, כלומר - הם סידרו את המוסדות [הבינ"ל] כך שישאפו להגשים באופן רציף את מטרות הציונים. הם [המערביים] הכשירו את הקרקע להגשמת שאיפות הציונות והם תומכים במשטר הציוני בצורה מקיפה מבלי שיעטו על פניהם את מסיכת הציונות. כל הארגונים – מועצת הביטחון, המוסדות המדיניים והמשפטיים הבינ"ל – תומכים בכל הכוח בציונים מבלי שיהיה טבוע על מצחם אות [הקין] הציוני.

אני מאמין שהציונים מנהלים מאחורי הקלעים את המוסדות האלה לטובתם."[3]

עם שובו מועידת האו"ם, הוסיף אחמדי-נז'אד בנאום בשדה התעופה מהראבאד בטהראן, כי "בז'נבה שאל אותי עיתונאי 'מדוע אתה אומר את הדברים האלה? העם באירופה מודאג מהאמירות שלך'. אמרתי לו בוא נבחן את דבריך ונרשה לערוך משאל עם באירופה. אתה תראה שיותר משבעים אחוזים מהעם [באירופה] תומך באומה האיראנית. זאת מכיוון שמילותיה של האומה האיראנית נובעות מהשראה אלוהית."[4]



[1]  פארס (איראן), 23.4.2009.

 [2]איסנא (איראן), 23.4.2009.

[3]  אתר הנשיאות (איראן), 22.4.2009.

[4]  כיהאן (איראן), 22.4.2009.