המכון לחקר תקשורת המזרח התיכון
THE MIDDLE EAST MEDIA RESEARCH INSTITUTE
"הפרוטוקולים של זקני ציון" במסגרת האנטישמיות באיראן
17/4/2023

 

"הפרוטוקולים של זקני ציון" במסגרת האנטישמיות באיראן

 

מאת א. סביון

 

רשמית מבחין משטר המהפכה האסלאמית של איראן בין היהדות כדת, שהיא לגיטימית לדידו (יהודים בהיותם מונותיאיסטים זכאים לקיים פולחן דתי תחת שלטון מוסלמי), לבין הציונות, שאותה הוא שולל לחלוטין. איתאללה רוחאללה ח'ומיני מייסד משטר המהפכה האסלאמית קבע כי ישראל, "השטן הקטן", היא "גידול סרטני" שיש לעוקרו מהמזרח התיכון.

 

אולם בפועל, בכירי המשטר מטשטשים את ההבחנה בין יהדות לציונות ובין יהודים לציונים. לעתים הם מתייחסים ליהודים על-פי שיוכם הדתי ולעתים על-פי שיוכם הלאומי-אידיאולוגי – ציונים.

 

המשטר האסלאמי באיראן קיבע את הרעיון שהיהודים הם אויב האנושות שהשתלטו בכספם ובתחבולותיהם על הפוליטיקה, הכלכלה והתרבות בעולם והציונים מיישמים רעיון זה. מסרים אלה מתאפיינים בהבעת סלידה מן היהודים, מייחסים להם תכונות שליליות ייחודיות ומתארים אותם ככוח רשע נצחי, כשורש הרע בעולם מאז ימי קדם ועד ימינו, זאת תוך הישענות על שורשים תיאולוגיים במסורות האסלאמיות הקדומות.[1]

 

עלילת הפרוטוקולים של זקני ציון

בכירי המשטר האיראני עושים שימוש בסטריאוטיפים אנטישמיים שיוחסו ליהודים ושהיו נפוצים באירופה במאה ה-19 ותחילת המאה ה-20, ביחס ליהודים כיום. אלה מתייחסים בעיקר לשתי עלילות מרכזיות. האחת, עלילת הפרוטוקולים של זקני ציון הטוענת כי היהודים חותרים להשתלט על העולם באמצעים שונים, והשנייה, עלילת הדם הטוענת כי היהודים משתמשים בדם של לא-יהודים לפולחנם. ראו קליפ ממרי:  


להלן התבטאויות של בכירי המשטר האיראני המציגות את עלילת הפרוטוקולים של זקני ציון הן כקובץ של החלטות שנכתבו בקונגרס הציוני הראשון בבאזל 1897 והן כרעיון המכתיב את פעולותיהם של היהודים והציונים:


המנהיג העליון ח'אמנאי: "המאמץ של רשתות התקשורת השייכות לסדר העולמי העושק [בהנהגת ארה"ב]... שואב מהמטרות המסוכנות של הפרוטוקולים הציוניים"

בנאום בפני קהל אינטלקטואלים בעיר כרמאנשאה במערב איראן ב-18 לאוקטובר 2011, טען המנהיג העליון, עלי ח'אמנאי, כי התקשורת המערבית פועלת ומונחית בבירור על ידי "הפרוטוקולים של זקני ציון". הוא אמר כי "המאמץ של רשתות התקשורת, השייכות לסדר העולמי העושק [בהנהגת ארה"ב], להבליט מודלים סוטים ותועים שואב מהמטרות המסוכנות של הפרוטוקולים הציוניים ['הפרוטוקולים של זקני ציון']. בניית המודל הזה מצד התקשורת מבוססת על מדיניות ברורה ומוגדרת."[2]

 

ממשלת איראן פרסמה בשנת 2000 עותק של הפרוטוקולים של זקני ציון

ממשלת איראן הוציאה לאור בשנת 2000 עותק של הפרוטוקולים של זקני ציון. להלן כמה משפטים מן ההקדמה לספר והמפה שפורסמה בו, אשר מצדיקים לטענת הממשלה את הפרסום המחודש של כתב השטנה נגד היהודים:[3]

 

"הפשעים האנטי-אנושיים, התוקפנות ומעשי הרצח שביצעו הציונים והטינה המושלמת שלהם נגד האסלאם והמוסלמים ידועים לכל אחד ואחת... התשוקה חסרת גבול לגזלה ולהגמוניה אופיינית לפושעים המקצועיים הללו של ההיסטוריה; תשוקה שהם מנסים לספק באמצעות ההיגיון ההפכפך שלהם של 'מהנילוס עד הפרת'... במשך 35 השנים האחרונות, בקונספירציה עם המעצמות הרצחניות לא פחות, הם התקרבו יותר ויותר ליעד השטני שלהם... לא רק ששותפותן של המעצמות חיזקה את הגידול הסרטני הזה בלב המזרח התיכון האסלאמי, אלא גם השתיקה של האומות הערביות המוסלמיות ושל השליטים הריאקציוניים של האזור, עודדה את התוקפנות והגבירה את החדירה שלו...

יתר על כן, יש להדגיש מאוד שכל עוד שורש הגידול הקטלני והסרטני הזה, הציונות, לא נשרף ונהרס כליל, שלום ושלווה לעולם לא ישררו באזור. המוסלמים בעולם, במיוחד אלה במזרח התיכון, צריכים להתעשת ולהבין את ההשלכות ההרסניות שהאויב המסוכן הזה - ישראל - יכול להביא. עכשיו, אין זמן להסס. בהקשר זה וכדי לחשוף את המראה האמיתי של האויב השטני הזה, אנו מציגים את הספר הזה..."


מפת חלום ההתפשטות במזה"ת של היהודים שלבשו צורת נחש – מן הנילוס ועד הפרת

 שצורפה לספר 'הפרוטוקולים של זקני ציון' בהוצאת ממשלת איראן בשנת 2000



היומון רסאלת: 'הפרוטוקולים של זקני ציון' – קובץ החוקים והתקנות המסוכן בהיסטוריה

העיתון השייך לחוגים האידיאולוגיים האיראניים, רסאלת, פרסם ב-26.6.12 שני מאמרים שעסקו ב"פרוטוקולים":

 

המאמר הראשון הינו קובץ בשם "הפרוטוקולים היהודיים ויסודות הציונות" מאת מהדי קאסם ח'אני. הכותב טוען כי הפרוטוקולים הם קובץ החלטות ונוסחאות שעוצבו ע"י בכירים יהודים – אינטלקטואלים ורבנים – למטרת כיבוש העולם על ידיהם לצד הרס הנצרות והאסלאם. להלן עיקרי המאמר:

"פרוטוקולים היהודיים... הם קובץ החלטות ונוסחאות מטעם אסיפה של הוגים, אסטרטגיים ורבנים יהודים [אשר] עוצבו למטרת כיבוש העולם ... כפי שכתב החוקר הפלסטיני עג'אג' נויהז' ... הפרוטוקולים הם תכנית שהגו כלכלנים ובעלי הון יהודים כדי להרוס את יסודות הנצרות, סמכויות האפיפיור והאסלאם.

הפרוטוקול היהודי הוקרא לראשונה בשנת 1897 בשוויץ. [לאחר] התקפה של המשטרה החשאית הצארית על החלק היהודי של העיר ... עצרה המשטרה את תיאודור הרצל ואחרים ולקחה מהם חומרים ובהם [את] הפרוטוקול היהודי שהוכן בשוויץ "...

 

המאמר השני ביומון רסאלת נקרא "הרצל, גזענות ציונית" פרי עטו של אסדאללה אפסאר. לדבריו, מאז כתיבת הפרוטוקולים, עוסקים היהודים בזהירות ובחשאיות בפעילות שנועדה לממש את שאיפות ההתפשטות שלהם באמצעות התנועה הציונית ויישומה במדינה יהודית. להלן עיקרי המאמר: 

 

"הציונות היא תנועה פוליטית, גזענית וקיצונית שנועדה לייסד מדינה יהודית בפלסטין במטרה לשלוט על העולם בדרך זו [...] התנועה הציונית החדשה קשורה ליהודי יליד אוסטריה בשם הרצל, ראשון התועמלנים ומייסד רעיון הציונות החדשה המודרנית".

 

"תיאודור הרצל [היה] עיתונאי יהודי שנולד בבודפשט ב-2.5.1860. הוא סיים תואר ראשון במשפטים באוניברסיטת וינה בשנת 1878 והמטרה העיקרית והגלויה שלו הייתה להנהיג את היהודים לשלוט על העולם, ותחילתה של מטרה זו בייסוד מדינה עבור היהודים בפלסטין. הרצל שוחח פעמיים עם הסולטן עבד אל-חמיד [שליט] האימפריה העות'מאנית אך לא הגיע לידי תוצאה. [במסגרת] ההתנגדות לסולטן עבד אל-חמיד, ריכזו יהודי העולם את מאמציהם להפיל את האימפריה העות'מאנית ולהשמיד את הח'ליפות האסלאמית. הרצל כינס את הקונגרס הציוני לראשונה בשנת 1897. הוא השתמש לרעה במשפט דרייפוס וניצל אותו רבות ... [הרצל] הצליח לאסוף את יהודי העולם מ[מקומותיהם] הרחוקים. כמו כן, הביא לצידו את הרבנים היהודים שפיתחו את [קובץ] החוקים וההחלטות המסוכנים ביותר במהלך ההיסטוריה של העולם תחת השם (הפרוטוקולים של זקני ציון). ספר זה [הינו תוצר] של הספרים המעוותים של היהודים אשר להם קדושה רבה [בעיני היהודים]. מאותה תקופה ואילך, חיזקו היהודים את הארגונים שלהם ועסקו בזהירות ובחשאיות בפעילות [למען] מימוש [שאיפות] ההתפשטות והדיכוי שלהם שכעת הן ברורות לכולם."

 

היומון רסאלת: היהודים משתמשים בהוליווד כדי ליישם את הפרוטוקולים

היומון רסאלת פרסם ב-26.12.2012, מאמר נוסף בשם "סגנון חיים הוליוודי" פרי עטו של רזא אפסרי, בו טען כי הוליווד, כמו רוב אמצעי התקשורת, נשלטת על ידי יהודים אשר מנצלים אותה כדי לשלוט בעולם. גם הוא מבסס את טיעוניו על "הפרוטוקולים של זקני ציון". להלן עיקרי מאמרו:

 

"... מעניין ש[מתוך] רשימת 100 האנשים החשובים של הוליווד, שנים עשר הראשונים הם כולם יהודים. שליטיו היהודיים של הקולנוע הצהירו שוב ושוב שהוליווד היא מקום בטוח לרווחי מיליוני הדולרים שלהם. היהודי סטיבן שפילברג הודיע באופן רשמי שכמה מיליוני דולרים מרווחי סרטו מוקדשים להנצחת זיכרון השואה. על פי הסטטיסטיקה, מנהלי רוב רשתות הלוויין, תחנות הרדיו, עיתונים, וכלי תקשורת כמו "האחים וורנר", "וולט דיסני", דרים וורקס" "NBC"'  ו"ABC" כולם יהודים, והם נחשבים לחלק מהמערכת השלטת התעמולתית והתקשורתית של הציונות הבינ"ל, זאת בעוד רק ארבעה אחוזים מאוכלוסיית אמריקה הם יהודים.

 

הסגנון והתוכן שהוליווד מקרינה על מסך הקולנוע, הם בעיקרון סגנון אנטי מוסרי, [אנטי] אנושי, ומנוגד [באופן] מוחלט ליסודות המשפחה. חברות הוליוודיות משקיעות הון רב בתחום זה, בייחוד בעשור האחרון. מבט לתוכנם של רוב הסרטים המופקים בהוליווד גורם לכולם להאמין שאחת המטרות העיקריות של הקולנוע המערבי ובמיוחד קולנוע האמריקאי היא להפיץ אמונות סוטות ...

 

מסקירה של הפרוטוקולים העולמיים של היהודים ניתן להבין בקלות שהציונות הבינ"ל איננה חושבת על מטרה פחות מהשתלטות מלאה על העולם וייסוד שלטון עולמי יחיד ולצורך כך בחרה את הפצת האמונות התפלות הדתיות בתור אחת מהאסטרטגיות העיקריות שלה ..."

 

סדרת טלוויזיה באיראן על הפרוטוקולים של זקני ציון ושליטת היהודים בהוליווד

באפריל 2004 ולמשך שבועיים שידר ערוץ הטלוויזיה האיראני אל-עאלם סדרה תיעודית בשם אל-סאמרי ואל-סאהר, שהסבירה כיצד השתלטו היהודים על העולם, וזאת לפי ההוראות שנקבעו בפרוטוקולים של זקני ציון. ראו דוח ממרי ממאי 2004 (באנגלית)

Iranian TV Series Based on the Protocols of the Elders of Zion and the Jewish Control of Hollywood

 

להלן קטעים מן הסדרה, בהם הוצגה הטענה כי הציונים שיתפו פעולה עם הנאצים כדי לגזול את אדמת פלסטין, הכחשת השואה, הצגת היהודים בסרטי הוליווד בצורה חיובית בעוד המוסלמים מוצגים בצורה רעה, הצגת מזימות היהודים בקולנוע כפי שנכתב בפרוטוקולים של זקני ציון לפגוע באמונות בני דתות אחרות כמו השטן, יום הדין, הצגת איומים מחוץ לכדור הארץ, הקמת ישראל ע"י היהודים הציונים כחברה אוטופית יחידה:


 

סדרת טלוויזיה באיראן: מעורבות יהודית בתקיפת 9/11; הציונות המבוטאת בפרוטוקולים מטפחת את חלום ההשתלטות על העולם

ב-2004 ערוץ הטלוויזיה הממשלתי, ג'אמ-י ג'אם 1, המכוון לאירופה, שידר סדרה על מתקפת הטרור של ה-9/11. בפרק ששודר ב-1.6.2004, נטען כי היתה מעורבות יהודית וישראלית בתקיפה על ארה"ב וכי הציונות, כפי שהיא מבוטאת בפרוטוקולים היהודיים, מטפחת את חלום ההשתלטות על העולם.



פרשן בערוץ איראני: ישראל הוקמה על בסיס 'הפרוטוקולים של זקני ציון'

הפרשן לענייני מזה"ת, מוחמד מהדי אמיר כמאלי, הסביר בריאיון בערוץ החדשות IRINN ב-7.6.2007, כי ישראל נוסדה על בסיס הפרוטוקולים:

 

 

תכניות טלוויזיה מיוחדת באיראן על הפרוטוקולים של זקני ציון, הציונות והמלחמה בעיראק

ביולי 2004 שידר ערוץ החדשות האיראני IRINN TV תכנית על הפרוטוקולים של זקני ציון ותפקידם כביכול במלחמה בעיראק. עפ"י התכנית היהודים הקימו מונופולים כלכליים כדי להשתלט על העולם. היהודים שולטים בבורסות ובתעשייה. בתכנית נטען כי היהודים רוצים להשתלט על העולם באמצעות שני כלים: זהב והתקשורת כדי להשפיע על דעת הקהל העולמית, כדברי החכם היהודי הרב ישורון ב-1886, מי שהיה אחראי להפצת הציונות. התכנית ממליצה להתוודע לתכני הפרוטוקולים של זקני ציון כדי להכיר את מזימות היהודים ומציינת כי ניתן להשיג את הספר בהוצאת הארגון לתרבות ואומנויות של העיר טהראן:


 

סמינר סרטים בטלוויזיה האיראנית: "טום וג'רי" הם קונספירציה יהודית 

בסמינר סרטים בערוץ 4 האיראני ב-2006 נטען כי היהודים מפיקים סרטים לשיפור תדמיתם, בין השאר בסדרת הסרטים המצויירים 'טום וג'רי': 

 

מימוש הקונספירציה של הפרוטוקולים – השתלטות היהודים על מדינות באירופה

דוגמאות נוספות להשתלטות הקונספירטיבית של היהודים על אירופה מופיעות בכמה מאמרים העוסקים במדינות אירופיות: מאמר באתר הטלוויזיה האיראנית IRINN מתאר את השתלטות היהודים על הפוליטיקה והכלכלה האירופית בדגש על צרפת; מאמר באתר YJC (Young Journalists Club) המקורב למשמרות המהפכה על ההשתלטות היהודית על הולנד ומאמר בפרס טי. וי. על השתלטות היהודים על יוון:


חוקר איראני: היהודים שולטים באירופה; כלכלת צרפת בידי היהודים

במאמר באתר הטלוויזיה האיראנית IRINN מה-22 באפריל 2012, טען החוקר האיראני, חמיד חוש-אינד, כי היהודים חותרים להשתלטות מוחלטת על אירופה. להלן דבריו:

 

"מבין מדינות אירופה, צרפת היא המדינה היחידה שלקהילה היהודית שהתגוררה בה היה 'כוח בלתי ניתן להכחשה' והיא מילאה תפקיד חשוב במרבית האירועים הפוליטיים הכלכליים והחברתיים במדינה."

 

"הדופק של כלכלת צרפת נמצא בידי היהודים ... [ה]ממלאים תפקיד חשוב בכלכלתה ושחלק גדול ממנה מצוי בידיהם. אחיו של ניקולא סרקוזי, המועמד לנשיאות צרפת ובעל הנטיות היהודיות, הוא השני בדרוג מחזיקי הנכסים הגדולים בצרפת. שמם של יהודי צרפת נמנה על בעלי הממון הגדולים ביותר במדינה ולא ניתן לתאר את [פעילותם של] כמה ממרכזי הכלכלה, הסחר והשירותים הגדולים בצרפת ללא נוכחות משמעותית של סוחרים יהודים. צרפת היא מבין המדינות המערביות המעטות שבהן היהודים מחזיקים בעושר ובנכסים בהיקף גדול שכזה ומנהלים אפילו מפעלי ייצור, מרכזי ייצור אמל"ח ומתקנים צבאיים."

 

אתר איראני: היהודים משתמשים בהולנד כבסיס לכיבוש אירופה

ב-12.12.2012 פרסם האתר YJC (Young Journalists Club) מאמר בתגובה להתנגדותה באו"ם של הולנד לשדרוג מעמד הפלסטינים למדינה משקיפה. המאמר טען כי העם היהודי הצליח בתוכניתו לפזר את היהודים בנקודות השפעה חשובות בתקשורת ובכלכלה בהולנד והיא משמשת ליהודים בסיס לכיבוש אירופה. וכי את היסודות לכך הניחו היהודים כבר בשנת 1524. להלן עיקרי המאמר:

 

"[...] האם הולנד בעיקרון היא מדינה יהודית? ... נכון להיום, חיים בהולנד 32,800 יהודים. העם היהודי החליט מאז שנת 1524 להשתמש בהולנד בתור אחד מבסיסיהם. לכן, במסגרת תכנית מחושבת וארוכת טווח, פוזרו [היהודים] בנקודות שונות במדינה זו [והחלו ממסדים] את השפעתם. במהלך תקופות שונות בהיסטוריה ובמיוחד במהלך מלחמת העולם השנייה הגנה הולנד על היהודים..."

 

Press TV: יוון נאנסה על ידי בנקאים יהודים

האתר Press TV פרסם ב -10.7.12 את מאמרו של מייק סטאת'יס בשם "אונס יוון על ידי בנקאים יהודים", בו האשים את "קרטל הבנקאות היהודי" המהווה חלק מרכזי מ"המאפיה היהודית" באחריות למשבר הכלכלי באירופה, ובעיקר בקריסתה הכלכלית של יוון.  לטענתו, "קריסה זו הינה קנוניה מכוונת אשר תוכננה על ידי היהודים והשפיעה על המלצות קרן המטבע הבינ"ל ביחס ליוון כדי להשתלט על נכסיה הציבוריים ולצבור הון ושליטה."

 

הנשיא אחמדי-נז'אד: "כל מרכזי הכוח העיקריים, הממשלות החזקות, הבנקים ואמצעי התקשורת העיקריים בעולם בידי הציונים. הם משתמשים בכל אלה במטרה להשמיד תרבויות, ערכים, אומות וקיומן של מדינות"

אחד המובילים הבולטים של עלילת הפרוטוקולים היה נשיא איראן, מחמוד אחמדי-נז'אד, שהנחיל בשנות כהונתו (2005-2013) לשומעיו את המסר של הפרוטוקולים – קונספירציה יהודית להשתלט על העולם שמבצעיה הם הציונים: 

 

בנאום שנשא לרגל יום ירושלים ב-17.8.12 חזר הנשיא אחמדי-נז'אד על דברי איתאללה רוחאללה ח'ומיני כי ישראל היא "גידול סרטני," וקרא לקיומו של "מזה"ת ללא הציונים". הוא הדגיש את הנזק שהציונים גורמים לאנושות מזה 400 שנה והאשימם בשאיפה להשתלט על העולם תוך ניצול "מרכזי הכוח העיקריים" הנמצאים, לדבריו, בידיהם. להלן עיקרי נאומו:

 

"היום ברור לכולם שהציונות מתנגדת לשלמות האנושות ולחברה האנושית והיא מהווה גורם עיקרי לשקיעת העמים ... הם קבוצת מיעוט מאורגנת, מושחתת ואנטי אנושית אשר מתנגדת לערכים האלוהיים ... הציונים חושבים רק על כוח, עושר ושליטה על אחרים...

 

הציונים תכננו את מלחמת העולם הראשונה והשנייה ... במטרה לשלוט על אחרים ... ומאז שהציונים שולטים על ממשלת אמריקה, כל ענייני העולם תחת סמכותם ... כל מרכזי הכוח העיקריים, הממשלות החזקות, הבנקים ואמצעי התקשורת העיקריים בעולם בידי הציונים. והם משתמשים בכל אלה במטרה להשמיד תרבויות, ערכים, אומות וקיומן של מדינות. הציונים [עומדים] מאחורי כל הרס מוסרי רחב, מלחמה, סכסוך או טבח..."[4]


מהדי טאיב, ממקורבי מנהיג איראן, בסדרת הרצאות על היהודים: מטרת היהודים – לשלוט על כל העולם

מהדי טאיב, ראש "צוות החשיבה עמאר" (או מפקדת עמאר) נמנה על חוג מקורביו ויועציו של המנהיג העליון של איראן, עלי ח'אמנאי, והוא אחיו של ראש מערך המודיעין במשמרות המהפכה לשעבר, חוסין טאיב. בסוף 2018 נשא טאיב סדרה בת שש הרצאות אודות הכרת ההיסטוריה של היהודים והציונים בפני אנשי דת ותלמידי דת בעיר קום, שפורסמה באתר ח'יבר.נט (Kheybar.net ).[5]

הרצאותיו של טאיב, המבוססות על ביאור פסוקי הקוראן, חושפות כיצד המשטר האסלאמי באיראן רואה את היהודים והציונים, שביניהם, לדברי טאיב, הוא אינו מבחין. בהרצאה מס' 2 מה-14.11.2018 אמר טאיב כי "כל יהודי הוא ציוני וכל ציוני הוא יהודי, למרות שמבחינה פוליטית אנו מפרידים בין שני השבטים האלו... טענתנו היא שיש קווי חפיפה בין הציונים לבין היהודים..."

 

מהדי טאיב בהרצאה השלישית  [6]


 

בהרצאה מס' 3 מה- 20.11.2018 אמר טאיב כי "מתוך התנהגותם של היהודים עולה כי הם טוענים להבטחה אלוהית לשלטונם העולמי ...

 

בהרצאה מס' 5 מה-28.11.2018 אומר טאיב: "אם תסתכלו על מהלך ההיסטוריה, רופאי המלכים היו בדרך כלל יהודים ... שוק הזהב העולמי היה בדרך כלל בידם... ראו את הדיווחים על מגדלי התאומים, אלה שהופצצו בניו יורק, אלה היו מגדלי הסחר באמריקה. משרדו של כל [יצרן] שאת מוצריו רציתם לקנות היה במגדלים האלה. נאמר ששמונים או תשעים אחוז מהמגדלים האלה היו בבעלות יהודים...

 

ראו מי שולט היום בעולם על המדיה הן מבחינת הטכנולוגיה והן מבחינת תוכנות השימוש... המדיה נשלטת ע"י היהודים הן מבחינת התוכנה והן מבחינת החומרה... התקשורת הענקית היא בידם [של היהודים] והם משחקים בקלות בסחר העולמי, אך אם תסתכלו תראו שהם מוצגים כעניים..."

 

ב-29.11.2018 אמר טאיב כי היהודים שולטים בתקשורת בכל העולם והם מאחורי דאעש. לדבריו, היהודים צריכים לעבור שלושה שלבים כדי להשיג את מטרתם: לתפוס את ירושלים, "לשחרר" את השטח מהנילוס ועד הפרת ואז להשתלט בהדרגה על העולם. הוא הסביר כי הציונות היא נקודת הפתיחה של תכנית הפעולה הזו. ראו דבריו בקליפ ממרי:



בקליפ נוסף מה-25.3.2020 מסביר טאיב כי היהודים רוצים לשלוט על העולם. לדבריו, הנוצרים נלחמים במוסלמים כי יהודים חדרו לשורותיהם. ראו קליפ ממרי:


 

בקליפ הזה מה-28.4.2022 מכחיש טאיב את השואה, שקר שנועד לדבריו להקים את מדינת ישראל. הציונות וישראל, אמר, הם "הסטודנטים הנבחרים" של השטן והציונים והיהודים שולטים בעתודות הנפט והזהב של העולם. ישראל היא "גידול סרטני" שחייב להיות מוסר.

 

הפצת ספרות הפרוטוקולים של זקני ציון באיראן

ספרות הפרוטוקולים של זקני ציון בפרסית ניתנת לקנייה באתרים איראניים שונים. להלן דוגמאות לכמה מהם: 

 

1.     באתר האיראני www.iranketab.ir  נמכר הספר הפרוטוקולים של זקני ציון, שמחירו: 47,500 תומאן (דולר אחד). הוצאה לאור: אל-מעי. המחבר: ז'ורז' לאמבולן, מתרגמת: שהלא אל-מעי
גודל הספר: 14X22, מספר עמודים: 144 בכריכה רכה

שנת הוצאה: 2021, שנת פרסום: 1897

           

להלן תרגום "הקדמת הספר 'הפרוטוקולים של חוקרי ציון'" מאת ז'ורז' לאמבולן:

"מהי הציונות? מהיכן שורשיה? מיהם מייסדיה? לאיזו היסטוריה היא משתייכת? מהן המטרות אליהן היא שואפת? מהן תוכניותיה לשליטה בעולם? אילו הצלחות היא השיגה עד כה? למה מיועדים הפרוטוקוליםכיצד נחשפה תוכנית סודית זו של הציונות או היהדות העולמית? אלו השאלות שהספר הזה מנסה לענות עליהן. לגבי חשיבותם של הפרוטוקולים של זקני ציון וקבלתם הרווחת בעולם, די בכך שהספר תורגם לכמה שפות חיות בעולם ועד שנת 1958 הוא נדפס 81 פעמים רק באנגלית. יותר ממיליון עותקים נמכרו עד למהדורתו ה-80."[7]

 

כריכת הספר 'הפרוטוקולים של זקני ציון'


 

2.     באתר האיראני www.dehlinks.ir נמכר הספר "הצגת וסקירת הספר הפרוטוקולים של זקני ציון [מאת] עג'אג' נויהז. הקדמה וסקירת הספר פרי עטו של עג'אג' נויהז. המתרגם: חמיד רזא שייח'י. הוצאת הספר: קרן המחקר האסלאמי.

 

להלן תרגום ההערכה שניתנה לספר באתר זה:

"ספר זה אינו לשם הנאה או כיף או בידור, זה לא רומן ולא סיפור ולא אוסף אנקדוטות אלא קשור לנושא אחד מהתחלה ועד הסוף: חשיפת היהדות העולמית הכוללת את הציונות והבונים החופשיים. היהדות העולמית היא כוח דמוני [שמצוי] בצורה של סוד אך בו זמנית הוא גלוי. היא מדמה את עצמה לנחש ויש לה תוכנית בת תשעה שלבים להשגת מטרותיה. תוכנית זו מתחילה מימי השבי בבבל כלומר לפני 24-25 מאות שנים פרוטוקולים של זקני ציון הוא אחד המסמכים היקרים ביותר להכרת הציונות והיהדות העולמית המשנה את השקפתו של הקורא על הפוליטיקה העולמית..."[8]

 

'הפרוטוקולים של זקני ציון, תוכנית הפעולה של הציונות העולמית'


 

3.     באתר ארגון החמאס בפרסית:

אתר נוסף בו ניתן למצוא את תרגום הספר לפרסית הוא אתר חמאס בפרסית: farsi.palinfo.com

"המאמר שלפניכם הוא תרגום הספר הפרוטוקולים של זקני ציון שכתב עג'אג' נוויהז והוא כולל 24 פרוטוקולים שאושרו ונחתמו על ידי מנהיגי הציונות המשקפים את מחשבותיהם השטניות לשלוט בעולם על ידי ממשלה יהודית. עיון במאמר זה גורם לנו להתאמץ יותר במחקר ובהבנת התופעה מבשרת הרעות הזו."

בהמשך מפרט תמצית של כל הפרוטוקולים.[9]


'הפרוטוקולים של זקני ציון' באתר חמאס בפרסית






[1] על הטשטוש המכוון בין ציונים ליהודים בהצהרות דוברי המשטר האיראני, ראו דוחות ממרי:

מאי 2020 - המשטר האיראני מציין את יום ירושלים 2020 בסימן אנטישמיות, עלילות דם וקריאות להשמדת ישראל

ינואר 2013 - דמות היהודי בעיני המשטר האסלאמי באיראן (1): שורשים תיאולוגיים

[2]  www.leader.ir, 18.10.2011

[3] ראו דוח ממרי מיוני 2000 The Protocols of the Elders of Zion, An Iranian Perspective

[4] פארס (איראן) 17.8.2012

[6]  kheybar.net 20.11.2018

[9] https://farsi.palinfo.com/news/  תאריך הפרסום: 10.10.2016