המכון לחקר תקשורת המזרח התיכון
THE MIDDLE EAST MEDIA RESEARCH INSTITUTE
מנהיג איראן, ח'אמנאי: "יש אויבים שהם שדים ויש אויבים שהם בני אנוש, והם מסייעים זה לזה"
26/3/2020

 

אוגדת הסייבר של משמרות המהפכה: דברי ח'אמנאי בדבר שדים – נכונים; "המוסד הישראלי משתמש בשדים", "היהודים – מומחים בכישוף ויצירת קשרים עם השדים"

 

הקדמה

בנאום ששודר בטלוויזיה האיראנית ב-22.3.20 חזר המנהיג העליון עלי ח'אמנאי על האשמת ארה"ב בייצור והפצת הקורונה בעולם, תוך שהוא מסביר לציבור כי "השדים מסייעים לאויבים."

 

בעקבות ביקורת על כך שכל סוכנויות הידיעות האיראניות השמיטו את דבריו אלה,[1] פרסם ערוץ הטלגראם 'אוגדת הסייבר של משמרות המהפכה' את דברי ח'אמנאי במלואם, וכהוכחה לדבריו העלה ב-22.3.2020 שני סרטונים בהם נראים שני מרצים דתיים בעלי שם בקרב החוגים האידאולוגיים המזוהים עם המשטר, עלי אכבר ראא'פי פור וחוג'ת אל-אסלאם וליאללה נקי פור, אומרים כי מנגנוני הביון הישראלים והאמריקאים משתמשים ב"שדים" כדי לבצע פעולות מודיעיניות נגד איראן ונגד ארגוני ההתנגדות המזוהים איתה.

 

יצוין כי גם בעבר אמרו מקורבים למנהיג העליון ח'אמנאי שליהודים יש יכולת כישוף והם עושים בה שימוש נגד איראן. מהדי טאיב, ראש "מפקדת עמאר" המייעצת למנהיג איראן, עלי ח'אמנאי, ומקורבו, טען ב- 2013, כי היהודים הם בעלי כוח הכישוף החזק בעולם, ושהם תוקפים את איראן באמצעותו. האתר רסא ניוז, המזוהה עם הסמינרים הדתיים בקום, פרסם ב-2013 מאמר בו טען כי היהודים מעבירים את יכולת הכישוף בירושה, כדי  לשלוט באמצעותה על העולם, על הטבע ואפילו על החלטות האל. ראו דוח ממרי בכיר איראני: היהודים משתמשים בכשפים נגד איראן

 

יצוין כי בפולקלור האסלאמי והאיראני היצורים התבוניים בעולם נחלקים לאינס – המין האנושי ול-ג'ין – הג'ינים. הג'ינים, המוזכרים בקוראן, הם יצורים על-טבעיים בעלי רצון חופשי ויכולים להיות טובים או רעים. ג'ינים רעים יכולים להוליך שולל בני אדם. לפי המסורת השיעית, כאשר אמאם זמאן, המהדי, יתגלה הוא יכניס תחת פיקודו את כל השדים.

 

להלן עיקרי דברי ח'אמנאי והמרצים הטוענים כי שירותי הביון והיהודים נעזרים בכוח כישוף נגד איראן:

 

המנהיג העליון ח'אמנאי: "יש אויבים שהם שדים וישנם אויבים שהם בני אנוש, והם מסייעים זה לזה"

בנאום ששודר בטלוויזיה האיראנית ב-22.3.20 חזר המנהיג העליון עלי ח'אמנאי על האשמת ארה"ב בייצור והפצת הקורונה בעולם, תוך שהוא מסביר לציבור כי "השדים מסייעים לאויבים." הוא אמר: "... יש אויבים שהם שדים וישנם אויבים שהם בני אנוש, והם מסייעים זה לזה. שירותי הביון של מדינות רבות משתפים פעולה זה עם זה נגדנו... כיום, אמריקה היא האויב המרושע והמתועב ביותר מבין אויבי הרפובליקה האסלאמית [של איראן], ראו קליפ ממרי:



ערוץ הטלגראם 'אוגדת הסייבר של משמרות המהפכה' מציג הוכחות לדברי ח'אמנאי

ערוץ הטלגראם 'אוגדת הסייבר של משמרות המהפכה' פרסם את דברי ח'אמנאי עם הכיתוב "רמיזתו החשובה של מנהיג המהפכה לגבי השימוש של מנגנוני הביון המערביים-העבריים בשדים הכופרים כדי להכות באיראן" כהקדמה לשני הסרטונים שהציג ב-22.3.2020:

 

סרטון המרצה עלי אכבר ראא'פי פור: "המוסד הישראלי משתמש באופן רשמי ובנחישות  בשדים"

בסרטון הערוץ נראה עלי אכבר ראא'פי פור, מרצה המזוהה עם מפקדת עמאר, נושא אחד מנאומיו (אין תאריך) ואומר כי: "המוסד הישראלי משתמש באופן רשמי ובנחישות בשדים כדי לקרוא את המחשבה הצבאית של הצד שכנגד, לקרוא את תכניות  המטכ"ל של האויב ולבצע פעולות מודיעיניות." בהמשך הסרטון נטען בערוץ בעזרת כתוביות כי למרות שבזמן שראא'פי פור אמר את דבריו רבים לעגו להם, בהוליווד הופק סרט ב-2016 בשם SUICIDE SQUAD שבו רואים שהפנטגון ומנגנוני המודיעין של אמריקה "משתמשים בשדים!! כדי לגנוב מסמכים מסווגים ממשרד ההגנה האיראני."[2]

 

עלי אכבר ראא'פי פור [3]

 

סרטון חוג'ת אל-אסלאם וליאללה נקי פור: "היהודים הם מומחים בכישוף ויצירת קשרים עם השדים"

בסרטון השני נראה חוג'ת אל-אסלאם וליאללה נקיפור, מרצה באוניברסיטה ובסמינרים ללימודי דת, שהוגדר כ"מומחה רשות השידור" בתכנית ששודרה בערוץ 3 של רשות השידור האיראנית (אין תאריך) ואשר עסקה בכוחות שטניים, אומר: "ישראל רצתה להשתמש בכוח השדים כדי לחדור למערך המודיעין של איראן, חזבאללה וחמאס. הם לא הצליחו והם [הישראלים] עדיין תוהים מדוע הם לא הצליחו, מפני שכידוע היהודים הם מומחים בכישוף ויצירת קשרים עם השדים..."[4]


 



[1]  ראו למשל בערוץ הטלגראם של סחאם ניוז (איראן) 22.3.2020

[2]  ערוץ הטלגראם של אוגדת הסייבר של משה"מ (איראן) 22.3.2020

[4]  ערוץ הטלגראם של אוגדת הסייבר של משה"מ (איראן) 22.3.2020