המכון לחקר תקשורת המזרח התיכון
THE MIDDLE EAST MEDIA RESEARCH INSTITUTE
גילוי דעת של החמאס: 'נשליך את הרש"פ לגיהינום'
29/11/2001

     

  גילוי דעת של החמאס: 'נשליך את הרש"פ לגיהינום'

 

גילוי דעת החתום על ידי "המנגנון החשאי של תנועת ההתנגדות האסלאמית חמאס-פלסטין" הופץ ב-27.11.2001 בשטחי הרשות הפלסטינית. גילוי הדעת האשים את הרשות הפלסטינית בהעברת המודיעין שאפשר את חיסולו של מחמוד אבו הנוד. בגילוי הדעת נכתב:

 

אללה אמר: 'אנו מיידים את האמת בשקר והיא מנפצת אותו' [קוראן 17:18].

 דברי אמת דיבר אללה.

הודעה מטעם המנגנון החשאי של תנועת ההתנגדות האסלאמית חמאס

אנו במנגנון החשאי, כבר הזהרנו את כל האחים אנשי הכבוד, לוחמי הספר, המהפכנים מפני האויב וסוכניו. אמרנו שבוצעה עסקה למכירת דמם של לוחמי הג'יהאד אנשי המאבק. התשלום נתקבל ו[תוצאתו] שהחיסולים של לוחמי הג'יהאד נמשכים מדי יום בצורה מוזרה וחשודה. אמיתות דברינו הוכחה בודאות לאחר חיסולו של לוחם הג'יהאד המפקד השהיד מחמוד מחמד אבו הנוד ושני אחיו!!! ישיבו הרשות ומנגנוניה על שאלתה של אימו של השהיד מחמוד: מי הוא שהודיע לאויב הציוני על נוסעי המכונית שהופצצה ועל כיוון נסיעתה???!!!

 

לנו במנגנון החשאי יש תשובה מכרעת. הרשות הפלסטינית ומנגנוני הביטחון שלה מכרו את השהידים אנשי הכבוד מבניה של האינתיפאדה וקיבלו את התשלום. פניה האמיתיות והמכוערות של הרשות הפלסטינית נחשפו. היא משחקת בגלוי את משחק הלאומיות והכבוד. היא מכריזה באופן פומבי כי היא לא תעצור את לוחמי הג'יהאד, אנשי המאבק. ואילו בלילה, היא מקיימת מפגשים ביטחוניים ומתאמת את פעולות חיסול המבוקשים של האויב הישראלי.

 

ציבור לוחמי הג'יהאד שלנו, מדיניות השקר, הרמייה, והבוגדנות שמנהיגה הרשות המושחתת הזו לא תעבור מעכשיו והלאה. כל האמתלות, הפרשנויות ופסקי ההלכה של הרשות המקוללת הזו נפלו.  מאז הוכרז על הפסקת אש ועד עתה התיאום והמפגשים הביטחוניים נמשכים ולוחמי הג'יהאד שלנו נשחטים כמו כבשים. כדי להגן על עצמנו ועל לוחמי הג'יהאד שלנו וכדי שהאינתיפאדה תמשך עד להגשמת מטרותיה, עלינו להסיר מתוכנו את הריקבון הזה, את אותם אנשים רקובים סרסורי המהפיכה והלאומיות. אדמתנו תטוהר מכל טומאה שנגרמה על ידי אותם טינופות, אותן נפשות מקוללות סוכניהם של האמריקאים והיהודים שבאו מתוניס [הכוונה לאש"ף].

 

ואילו אתם, הו אנשי הרשות, הו אלו המעדיפים את האינטרסים האישיים על פני האינטרסים העליונים של העם הפלסטיני, לוחם הג'יהאד. אנו מבשרים לכם שתפקידכם הסתיים ובקרוב תסולקו מן הזירה הפוליטית. בנוגע למוצצי הדם והסוכנים הרשמיים מביניכם, דוגמת מג'אידה, חאג' אסמאעיל, אל-טיראוי, ואל-ג'באלי, וכל מי שתאם ומתאם ביטחונית עם האויב הציוני, אנו נשבעים לאללה ולמולדת שאנו במנגנון החשאי נשית עליכם את העונש שנקבע בהלכה האסלאמית ונשליך אתכם לגיהינום המתאים לכם."

 

 

 
תגיות