המכון לחקר תקשורת המזרח התיכון
THE MIDDLE EAST MEDIA RESEARCH INSTITUTE
טרור באמריקה (23): שליח אל אזהר לארה"ב: שוב היהודים
14/10/2001

טרור באמריקה (23)

שליח אל-אזהר לארה"ב והאמאם של המרכז האסלאמי בניו יורק: היהודים ביצעו את הפיגועים והרעילו למוות ילדים מוסלמים בבתיה"ח בארה"ב

 

השיח' המצרי, מחמד ג'מיעה, שליח אוניברסיטת אל-אזהר לארה"ב, והאמאם של המרכז האסלאמי בניו יורק העניק ראיון (4.10.2001) לאתר האינטרנט www.lilatalqadr.com, שהוא אתר בלתי רשמי של אוניברסיטת אל-אזהר. השיח' ג'מיעה, חזר למצרים בעקבות הפיגועים, לאחר שלטענתו, היה נתון לרדיפות. להלן קטעים מן הראיון:

 

שאלה: מה היה מצב המוסלמים לפני האירוע ומהן ההשלכות השליליות שהותיר האירוע עליהם?

השיח' ג'מיעה: לפני האירוע, מצב המוסלמים היה רגיל. הממשלה הפדראלית התייחסה אליהם באופן רגיל... ואולם, לאחר האירוע, התדרדר המצב. כל מי שהתגלה שהוא מוסלמי או ערבי, מיד הופסקה כל פעילות [מסחרית] עמו וחוסלו כל האינטרסים שלו במשרדים הפדראליים. יתרה מכך, קיימו עמו חקירה כוללת ושאלו אותו מדוע באת לאמריקה? מה הקשר שלך לאסאמה בן לאדן? מה אתה יודע על ארגוני הג'יהאד, החמאס, וחזבאללה? לכן, חש המוסלמי שהוא כלוא בבית סוהר...

 

בעקבות האירוע, הפסיקו המוסלמי והערבי לחוש בטוחים לצאת [מביתם] לענייניהם. הם הפסיקו לחוש ביטחון לגבי שליחת נשותיהם לשוק או ילדיהם לבתי הספר. המוסלמים אינם חשים בטוחים אפילו ללכת לבתי החולים משום שכמה רופאים יהודיים באחד מבתי החולים הרעילו את גופם של ילדים מוסלמים חולים והם מתו.

 

שאלה: אמצעי התקשורת דיווחו שהיו יריות על מסגדים והטרדות של נשים מוסלמיות ושהמצב הגיע עד כדי רצח ערבים ברחובות. מה בנוגע להטרדות מהן סבלתם אתה ומשפחתך?

השיח' ג'מיעה: זה נכון. המוסלמים נתונים לרדיפות מצד העם והממשלה הפדראלית. הדבר נובע מן התדמית הגרועה שיצרו אמצעי התקשורת הציוניים למוסלמים ולאסלאם, המוצג כדת של טרור. משום כך, קשרו האמריקאים בין האירועים האחרונים לבין האסלאם. אני סבלתי אישית מהטרדות. ביתי הותקף על ידי אנשים ובנותי הוטרדו.

 

שאלה: מה עשית בנוגע להטרדות האלה?

השיח' ג'מיעה: כאשר קבוצה של אנשים תקפו את ביתי, יצאתי אליהם ושאלתי מדוע הם עושים זאת? הם אמרו לי שמשום שאנו מוסלמים, יש לנו קשר לטרור. הסברתי להם שמה שהם עושים איננו תרבותי ולמעשה מהווה פשע כפול: אתם מותירים את הפושע חופשי ותוקפים חפים מפשע. הדבר אינו יאה למדינה מודרנית ולעם מודרני והוא נוגד את הערכים האנושיים שהכרנו כבני אדם.

 

במהלך שיחותי עם הקבוצה הזו, התברר לי שיש להם יודעים היטב שהיהודים עומדים מאחורי המעשים המכוערים האלה ואילו אנו הערבים חפים מפשע ושיש מי שמפיצים שחיתות בארץ מקרב בני עמם שלהם. למרות שהאמריקאים חושדים שהציונים עומדים מאחורי המעשה, לאיש מהם אין את האומץ לדבר על כך בפומבי.

 

שאלה: מדוע אין הם מסוגלים לדבר על כך, והרי הם בעלי המקום ואילו היהודים הם מיעוט?

השיח' ג'מיעה: כאשר שאלתי אותם האם יש להם אומץ לדבר על כך בפומבי הם השיבו: איננו יכולים. שאלתי מדוע והם אמרו: אתם יודעים היטב שהציונים שולטים בכל והם שולטים גם בהחלטה הפוליטית ובכל אמצעי התקשורת הגדולים והמוסדות הפיננסיים והכלכליים. מי שמעיז להוציא מילה, הם מחשיבים אותו לאנטישמי.

 

שאלה: משמעות הדבר שלאלמנט היהודי היה תפקיד בהצתת אש ה'פתנה'?

השיח' ג'מיעה: האלמנט היהודי הוא כמו שתאר אותו אללה באומרו: "הם מפיצים בארץ שחיתות". אנו יודעים שמאז ומעולם הם הפרו הסכמים, רצחו את הנביאים שלא בצדק, ובגדו באמונה. האנשים האלה שבגדו באמונה, האם ניתן לצפות שהם יעמדו בחוזים שלהם עמנו? אנשים אלה שרצחו את הנביאים, האם אתה סבור שהם יפסיקו לשפוך את דמנו? לא.

 

אתה רואה את האנשים האלה [הכוונה ליהודים] בכל זמן ובכל מקום מפיצים שחיתות, כפירה, הומוסקסואליות, אלכוהוליזם, וסמים. [בגללם] יש מועדוני חשפנות, הומוסקסואלים, ולסביות בכל מקום. הם עושים זאת כדי להטיל את ההגמוניה והקולוניאליזם שלהם על העולם.

 

כיום, הם רוכבים על גבן של המעצמות בעולם. האנשים האלה תמיד מחפשים מיהי המעצמה באותו דור ויוצרים דו-קיום עמה. לפני כן, הם רכבו על גבה של אנגליה ועל גבה של האימפריה הצרפתית. אחר כך, הם רכבו על גבה של גרמניה. אבל היטלר השמיד אותם משום שהם בגדו בו והפרו את החוזה עמו.

 

ראינו את אותם ציונים, שעה בלבד אחרי האירוע, משדרים ב-BBC, שהוא ערוץ התקשורת הגדול ביותר, שהערבים, ובעיקר בפלסטין, חוגגים ושמחים על מות האמריקאים. [לצורך כך] הם שדרו סרט וידאו משנת 1991 בעת הפלישה העראקית לכווית. אבל אללה ניטרל את הפח שהם טמנו, כאשר פרופסורית אחת מאוניברסיטה בברזיל, קבעה כי סרט הוידאו מזויף, משום שיש להם עותק ממנו. לאנשים האלה יש תסריט מוכן מראש ויש להם יכולת לפברק את האירועים לטובתם.

 

שאלה: מה היתה תגובת העם האמריקאי?

השיח' ג'מיעה: למרבה הצער, האירוע הזה גרם לכך שהעם האמריקאי ישנא את כל מי שהוא מוסלמי או ערבי. מה אפשר לצפות כשאתה חושב, ברגע הראשון, שחמישים אלף מתו והערבים חוגגים. איך תרגיש בתור אמריקאי? כמובן, תרצה לנקום. זה מה שהיהודים זממו ותכננו. הם השתמשו בערבים לביצוע.

 

שאלה: מהם ההוכחות שיכולות להפליל את היהודים במעורבות באירוע?

השיח' ג'מיעה: כל הסימנים מורים על כך שיהודים הם בעלי האינטרס העיקרי בפיצוץ שכזה. הם היחידים המסוגלים לתכנן מעשים שכאלה. ראשית, התגלה שהטייס האוטומטי בוטל כמה דקות לפני הטיסה, ולא ניתן לבטל את הטייס האוטומטי אם לא שולטים במגדל הפיקוח. שנית, הקופסאות השחורות נמצאו ריקות מכל אינפורמציה; אינך יכול למחוק את האינפורמציה בקופסאות האלה, אם אינך מתכנת זאת מראש על גבי המטוס. שלישית, באמריקה יש את מנגנוני המודיעין החזקים ביותר, ה-FBI וה-CIA... כיצד הצליחו לחדור לאמריקה ללא ידיעתם? רביעית, יהודים הם ששולטים על קבלת ההחלטות בנמלי התעופה ובמוקדים הרגישים בבית הלבן ובפנטגון. חמישית, עד כה אמריקה לא הציגה כל הוכחה המרשיעה את אסאמה בן לאדן ואת ארגון אל-קאעדה.

 

אם ניקח בחשבון את העניינים האלה ונבחן היטב את האירוע, נגלה שרק היהודים מסוגלים לתכנון אירוע שכזה, משום שהאירוע תוכנן בדיוק רב שאסאמה בן לאדן או כל אחד אחר בארגונים האסלאמיים או מנגנוני המודיעין האחרים אינו מסוגל לו...

 

אמרתי לפקידים אמריקאים שהעם האמריקאי לא יוכל בשלב המכריע הזה לדעת מיהו האויב האמיתי שתקף אותו בלבו, אם הוא לא יתעורר מן התרדמה בה הוא מצוי ויפסיק להאשים את הערבים ואת המוסלמים. [אם הם לא יתעוררו] לא תהיה להם תקומה.

 

שאלה: מה בנוגע להצהרותיו של הנשיא האמריקאי על כך שהמלחמה שמנהלת ארה"ב היא מלחמה צלבנית?

השיח' ג'מיעה: פה טמונה הסכנה. כפי שאמר הנשיא בוש, זוהי מלחמה צלבנית נגד האסלאם ונגד המוסלמים, אבל העם האמריקאי חף מפשע בעניין זה, משום שהמלחמה תוכננה באופן שקרי.

 

המלחמה הזו תשמיד את הכל. זוהי המלחמה שהנשיא האמריקאי ניסה להתחמק ממנה ולקחת חזרה את דבריו. הוא הלך למרכז האסלאמי בוושינגטון וחזר בו מדבריו, אבל הוא עשה זאת רק לאחר שהסית את הנפשות וביטא את מה שקורה מאחורי הקלעים של המדיניות האמריקאית.

 

משום כך, אני מייעץ לכל ערבי ולכל מנהיג מוסלמי שלא להושיט סיוע כלשהו למעצמה עושקת כדי שתתקוף את אחד המוסלמים, משום שזוהי הבגידה באללה ובנביאו...

 

מיד אחרי האירוע, כשלושים אחוזים מן העם האמריקאי התעוררו [והבינו] שהם היו קורבן להונאה מצד היהודים, שהציגו בפניהם את הערבים ואת המוסלמים כאומה של ברברים ושופכי דמים. לעם האמריקאי התברר כי ידיים נסתרות משחקות בארצם. שמעתי מרבים מן האמריקאים שביקרו אותי במרכז האסלאמי שהם הולכו שולל על ידי היהודים ולכן באו להביע את תמיכתם בערבים ובמוסלמים. הם אמרו בגלוי: רומינו!!

 

בידיעות בארה"ב נמסר שארבעת אלפים יהודים לא הלכו לעבודה במרכז הסחר העולמי ביום האירוע ושהמשטרה עצרה קבוצה של היהודים חוגגים ברחובות בזמן האירוע... הידיעות האלה הושתקו מייד כששודרו... היהודים הם ששולטים על אמצעי התקשורת פעלו להשתקתן כדי שהעם האמריקאי לא ידע זאת. לו היה הדבר נודע לעם האמריקאי, הוא היה עושה ליהודים את מה שהיטלר עשה להם?...

 

כשלושים אחוזים [מן האמריקאים] הבינו את האמת וערכו הפגנות בוושינגטון ובניו יורק בקריאה לממשל האמריקאי לנהוג בהגיון ולא למהר בקבלת ההחלטה על מלחמה ללא כל הוכחה [ולפני] שעוצרים את היהודים שהם הפושעים האמיתיים.

 

שאלה: האם אתה חושב שההנהגה האמריקאית תיסוג בה מהחלטתה על מלחמה?

השיח' ג'מיעה: רק אללה יודע, אבל אני מקווה שהם לא יאמינו לציונים, משום שהציונים רוצים להשמיד את העולם. אני קורא להם, כפי שקרא להם הנשיא מבארכ, שהיה המנהיג הערבי והמוסלמי הראשון שקרא להשליט את קול ההגיון והתבונה ולא לשפוך את דמם של חפים מפשע...

 

תקיפה אמריקאית של אפגניסטן תהווה טרור, כפי שכבר היה בעראק ובפלסטין. אם המלחמה תתחדש, יחזור על עצמו התסריט של פעולות הטרור האמריקאיות נגד האסלאם נגד המוסלמים ונגד העולם האסלאמי... אני סבור שזו לא תהיה מלחמת עולם שלישית... אני סבור שמלחמה זו תהיה סופה של אמריקה העושקת. אני רואה באמריקה את "עאד" השניה [במסורת האסלאמית, "עאד" ו"ת'מוד" היו שני שבטים ערביים שהוכחדו עד האחרון שבהם משום שסטו מדרכו של אללה]... לארה"ב יש את אותן התכונות של "עאד"  הראשונה: יש בה גורדי שחקים ומפעלים גדולים. אללה יחיל על אנשי "עאד" השניה [הכוונה לאמריקאים] את מה שהחיל על אנשי "עאד" הראשונה, משום שהם עם שהתייהר בכוחו, אבל אללה יתנקם בהם.

 

שאלה: מה עתיד המוסלמים באמריקה, בעקבות האירועים האלה?

השיח' ג'מיעה: בכל צרה יש משהו טוב. זה מה שאני טוען. האירוע הזה עודד אנשים להתוודע לאסלאם, לאחר שהוכח לאמריקאים כי הם רומו על ידי היהודים... אללה הכשיל את המלכודת של היהודים שניסו לעוות את תדמיתם של המוסלמים, והוכיח לעם האמריקאי מהי האמת. לכן, אני סבור כי למוסלמים עתיד מזהיר בארה"ב."[1]