המכון לחקר תקשורת המזרח התיכון
THE MIDDLE EAST MEDIA RESEARCH INSTITUTE
כתבה ביומון מצרי: הכרזת טראמפ בעניין ירושלים – שלב ביישום הפרוטוקולים של זקני ציון
16/2/2018


כתבה ביומון ממסדי מצרי: הכרזת הנשיא טראמפ בנושא ירושלים –

שלב נוסף ביישום הפרוטוקולים של זקני ציון

 

ב-11 בדצמבר 2017 פרסם היומון המצרי הממסדי אל-יום אל-סאבע כתבה מאת האשם אל-פח'ראני, תחת הכותרת: "החל ממזימות 'האביב [הערבי]' ועד קניית 'הבית הלבן' - הפרוטוקולים של זקני ציון מממשים את יעדיהם כעבור מאה שנים...".

 

בכתבתו טען אל-פח'ראני כי הכרזת הנשיא טראמפ על ירושלים כבירת ישראל היא שלב נוסף ביישום תכנית ציונית-יהודית להשתלט על העולם, ככתוב בפרוטוקולים של זקני ציון. עוד נכתב כי כחלק מיישום הפרוטוקולים של זקני ציון סחטו היהודים מבריטניה את הצהרת בלפור, רקמו מזימות להרוס את מדינות ערב,  הציתו בתוכן את אש "האביב הערבי" שערערה את יציבותן, ולבסוף הפעיל הלובי היהודי בארה"ב לחץ על הנשיא טראמפ כדי שיקבל את החלטתו בנושא ירושלים.

 

הכתבה באל-יום אל-סאבע

בתמונה: טראמפ לצד כריכת הספר 'הפרוטוקולים של זקני ציון' [1]


 

להלן תרגום קטעים מן הכתבה:[2]

 

"בפעילות שקדנית על פי אג'נדה מפוקפקת טוותה מדינת הכיבוש את קוריה בזהירות. במשך עשורים רבים החליפה ישראל את נותני החסות [שלה] באזור כדי לחולל תרחישים של כאוס. זאת, החל מסחיטת הצהרת בלפור מבריטניה בתקופת הקולוניאליזם, דרך המעבר של [ישראל] כעבור שנים לחסותה של ארה"ב, שאותה הובילה בסופו של דבר אל ההצהרה המגונה שמסר הנשיא דונלד טראמפ, בה הכריז על ירושלים כבירת ישראל ועל החלטתו להעביר את השגרירות האמריקאית מתל אביב אל העיר הכבושה [ירושלים].

 

ההכרה האמריקאית החד צדדית, שהתעלמה מאזהרות הקהילה הבינלאומית מפני השלכותיה, לא הייתה פתאומית, אלא היא באה במסגרת תכנית ציונית שיהודי אירופה החלו לטוות את קורי העכביש שלה בשנת 1901 באמצעות מסמך 'הפרוטוקולים של זקני ציון' שכולל 24 פרוטוקולים. [פרוטוקולים אלו כוללים תוכנית] להשתלט על העולם באמצעות מינוי אנשים במשרות רגישות בחוגי מקבלי ההחלטות שיבצעו את הוראותיהם, וכן באמצעות הקמת שדולות - הידועות בשם הלובי הציוני - השולטות בעריצות בגורלן של האומות.

 

הפרוטוקולים המתועבים נכתבו בידי סוכן של המשטרה החשאית הרוסית בשם מטווי גולובינסקי. הוא קיבל את ההשראה לכתיבת הפרוטוקולים הללו מהספר "דיאלוגים בגיהינום בין מקיאוולי ומונטסקייה" של הסופר [הצרפתי] מוריס ז'ולי...

 

מועצת הרבנים של היהודים פיתחה את הפרוטוקולים במטרה להרוס את ההגמוניה הנוצרית בעולם. כך, בעקבות ועידת באזל בשוויץ שאותה ארגן מנהיג התנועה הציונית תיאודור הרצל ב- 1897, הכניסה קבוצת רבנים באירופה תיקונים בפרוטוקולים במטרה להקים בית לאומי ליהודים בפלסטין.

 

אחרי הצהרת בלפור, שבמסגרתה הוענקה מדינת פלסטין מידי מי שאינה שייכת לו [קרי הבריטים] לידי מי שאינו זכאי לה [קרי, היהודים], נרקחו מזימות שנועדו להרוס את העמים ואת הצבאות שיתייצבו נגד הקמת מדינה ליהודים על אדמת פלסטין, ובפרט את המדינות הערביות שיתנגדו להקמת מדינה זו.

 

מעיון בפרוטוקול השביעי ברשימת 'הפרוטוקולים [של זקני ציון]' עולה כי הוא מדגיש את הצורך להתיש כל מדינה שתעמוד בדרכן של תכניותיהם, באמצעות הפצת מלחמות בדרך של יצירת משברים פנימיים וגרימת מלחמות עולם. לצורך מימוש הפרוטוקולים הללו שקדה ישראל על הצתת האש של מה שמכונה 'האביב הערבי' שטלטל את העמים [הערבים] בסוריה, בתימן, בעיראק ובלוב. באמצעות הפרוטוקול [השביעי] הזה הצליחה ישראל להחליש את יכולותיהם של צבאות המדינות הללו, בעוד שהצבא המצרי המשיך לעמוד איתן נוכח מזימה נתעבת זו.

 

בעקבות המהפכה שפרצה במרץ 2011, הותשה סוריה, שהיא אחת ממדינות העימות עם ישראל, עקב המלחמה שניהל הצבא הסורי נגד ארגוני הטרור דוגמת דאעש, ג'בהת אל-נוצרה ואל-קאעדה. הוא הדין לגבי לוב, עיראק ותימן. לאחר כשבע שנים של 'אביב ערבי' שהבריח [את אוכלוסיית] סוריה, הרס את לוב וחיסל את תימן, ובמלאת למעלה ממאה שנה למסמך 'הפרוטוקולים של זקני ציון', הפעיל הלובי הציוני לחצים על הנשיא האמריקאי כדי שיקבל את ההחלטה המקפחת [בנושא ירושלים] שהוגדרה כ'הצהרת בלפור 2'."    

 

 



[1] אל-יום אל-סאבע (מצרים), 11.12.2017

[2] אל-יום אל-סאבע (מצרים), 11.12.2017