המכון לחקר תקשורת המזרח התיכון
THE MIDDLE EAST MEDIA RESEARCH INSTITUTE
כותב כורדי-עיראקי: על הפלסטינים להושיט לישראל יד לשלום
26/4/2015

 

כותב כורדי-עיראקי: על הפלסטינים להושיט לישראל יד לשלום

 

מהדי עבדאללה, כותב כורדי-עיראקי באתר הליבראלי www.elaph.com, פרסם מאמר שבו לימד סנגוריה על ישראל וקרא לפלסטינים ולערבים בכלל להתנער מהטרור של תנועת החמאס ולהושיט לישראל יד לשלום. לדבריו, מאז הקמתה ישראל נתונה לטרור בחסות "ההתנגדות" ומלחמתה כיום היא מלחמת מגן כנגד ירי הטילים של חמאס לעבר אוכלוסייתה האזרחית. עוד טען כי חמאס היא האחראית למותם של פלסטינים חפים מפשע ולא ישראל, וכי ישראל דווקא פועלת לפיצוי משפחות אלה ומעניקה טיפול רפואי למאות אלפי פלסטינים.

 

להלן תרגום קטעים מן המאמר[1]:

 

מהדי עבדאללה


"מדינת ישראל הצעירה נתונה מאז הקמתה בסוף שנות הארבעים של המאה הקודמת, לטרור תמידי, בחסות 'ההתנגדות'. אין כוונתי לומר שכל הפלסטינים טרוריסטים, שכן יש ביניהם מי שאוהבים את החיים ומעדיפים את תרבות השלום ואת החיים בביטחון עם מדינת ישראל.

 

איני יודע אם תנועת החמאס, בשגרה את טיליה באופן אקראי לעבר הערים הישראליות, חושבת על כך שטילים אלה יפגעו בילדים ובנשים שלא פשעו, זולת בחירתם לחיות על האדמה שנגזלה מהם לפני אלפי שנים וכעת הוחזרה להם, והם מבקשים לבנותה. אלא שהטרור הפלסטיני מחבל תמיד בפרנסתם, בפיתוח ובפריחה שלהם.

 

אם נרצה ואם לאו, האדמה אשר חיים עליה הפלסטינים שייכת ליהודים, והראיות ההיסטוריות והדתיות, האסלאמיות ושאינן אסלאמיות, מאמתות זאת. לא נמנה אותן כאן, אך אתה, ידידי הקורא, רשאי  לחפש באתרי האינטרנט ולמצוא הוכחות רבות לכוונתי זו.

 

הפלסטינים כיום החלו להבין שחמאס מהווה נטל כבד עליהם ושהיא למעשה תנועת טרור. לכן לא ראינו שום התנגדות פלסטינית ראויה לציון להחלטות הבינלאומיות והערביות אשר הגדירו את חמאס תנועת טרור. הזוהר של מה שמכונה "התנגדות" נעלם, משום שתעלוליהם של מנהיגיה ומחולליה נחשפו ואינם משכנעים עוד שום אדם נבון.

 

אסמאעיל הניה, מנהיג חמאס [כך במקור], קורא תמיד להחרים את מדינת ישראל, לבטל [את קיומה] ולהשמידה, ואומר שאל לפלסטינים לקיים כל קשר עמה, בשום תחום, והוא אף שלח אלפי צעירים למות [לשם כך]. אבל ברגע שאחותו ובתו וכמה מקרוביו חלו בזה אחר זה, ראינו כיצד שלחם מיד לבתי החולים הטובים ביותר בתל אביב, שם טופלו והוחזרו ללא פגע לעזה. מדוע בעצם? הרי לו הייתה ישראל רוצחת ילדים ונשים פלסטינים, כפי שטוענים אמצעי התקשורת הערביים לשווא, כי אז קרוביו של איסמעיל הניה היו נחשבים לטרף יקר ערך [עבורה]. לו רצתה ישראל לחסל את הפלסטינים, כפי שטוענים לשווא הערבים והמוסלמים, מדוע לא הרגה או אנסה את אחותו ובתו של איסמעיל הניה?

 

במקום להשקיע את [כספי] הסיוע שמגיעים לעם הפלסטיני במסכנים ובעניים, חשות תנועת החמאס ותנועות אחרות הפועלות בעזה [להשקיע כספים אלו] בבניית מעברים סודיים ומנהרות למטרות טרור...

 

עפ"י דוח של האו"ם, בשנת 2008 נכנסו לישראל - שלטענת הערבים והמוסלמים רוצחת ילדים תמימים -  144,838 פלסטינים לקבלת טיפול רפואי בה; בסוף שנת 2009 גדל מספרם ב- 20% והגיע ל – 172,863 איש; ב- 2010 הגיע המספר ל - 175,151 איש; בשנת 2011 הוא עלה ב – 13% והגיע ל – 197,713 איש, ובשנת 2012 הגיע ל- 210,469 איש. מעניין האם מדינה ערבית כלשהי תסכים לנהוג כך בישראלים?

 

הנשים והילדים הפלסטינים, אשר נהרגים במלחמת המגננה שמנהל הצבא הישראלי נגד חמאס, לא נהרגים בכוונה תחילה, אלא מדובר באחד מנזקי המלחמה, שכן לכל מלחמה קורבנות תמימים. ישראל יודעת זאת היטב, והראיה לכך היא שאחרי כל מבצע צבאי הגנתי היא מתנצלת על הקורבנות התמימים ומפצה את משפחותיהם חומרית ומוסרית. לולא הפעולות הנמהרות של החמאס המפגיזה באופן תמידי שטחים ישראלים שלווים, לא היה נופל שום קורבן תמים, שהרי פעולותיה של ישראל מכוונות נגד הטרוריסטים.

 

הגיע הזמן, שהערבים והמוסלמים והפלסטינים, המולכים שולל ומסוממים על ידי סיסמאות מופרכות מזויפות, יתעוררו ויושיטו יד של שלום לישראל, כדי שישררו שלום וביטחון, וכולם יחיו בשלווה. שומה על כל פלסטיני הגון להתנגד לתנועת החמאס ולטרור שלה נגד ישראל. אם הפלסטינים רוצים שלא להיפגע מאש הצבא הישראלי עליהם למנוע מחמאס להשתמש בבתיהם, במסגדים ובבתי הספר [כבסיס] לשיגור הטילים הטרוריסטים שלהם נגד ישראל."  

 

 



[1]  www.elaph.com, 4.12.2014

תגיות