המכון לחקר תקשורת המזרח התיכון
THE MIDDLE EAST MEDIA RESEARCH INSTITUTE
עיתונאי ירדני: היהודים והימין האמריקאי - מאחורי הפיגועים בבוסטון
21/4/2013

 

עיתונאי ירדני: היהודים והימין האמריקאי עומדים מאחורי הפיגועים בבוסטון

כפי שעמדו מאחורי פיגועי ה-11 בספטמבר

 

העיתונאי הירדני ממוצא פלסטיני, אסעד אל-עזוני, הידוע בפרסום מאמרים בעלי תוכן אנטישמי, טען במאמר "הפיצוצים בבוסטון – חפש יהודים", שפרסם באתר הירדני  www.ammonnews.net , כי היהודים והימין האמריקאי אחראים לפיגוע בבוסטון, כפי שהיו אחראים לפיגועי ה-11 בספטמבר.

 

אל-עזוני, שחלק ממאמריו תורגם ופורסם באתר ממרי, פוטר לאחרונה מהיומון הירדני אל-ערב אל-יום, בשל פרסום מאמר המאשים את היהודים בכל המלחמות, השחיתויות והמזימות בעולם[1]. בעקבות פיטוריו, הוא כתב מאמר שבו תלה את הפיטורים בפרסום מאמרו באתר ממרי.[2]  

 

להלן תרגום קטעים מן המאמר על הפיגוע בבוסטון.[3]

 

"כידוע, ארה"ב נמצאת זה זמן לא קצר, במרכז התוכנית היהודית לפגיעה [במעמדה]  על ידי דחיקתה מכס העולם כמעצמה יחידה, בהתאם לתפיסה הנצלנית היהודית. גורלה לא יהיה טוב יותר מזה של בריטניה הגדולה, הרחם ממנו נולדה ישראל. גם מדינות ערב שאפשרו את כינון [מדינת] ישראל לא יינצלו מהתוכנית היהודית לחסלן.

 

בריטניה היא המעצמה שהפרה את כל חוקי הטבע והחוקים האנושיים כשהקימה את ישראל, כדי להיפטר מהיהודים ולהיות  מדינה אנגלית נוצרית, טהורה מיהודים. אך לאחר שהיהודים התחזקו בפלסטין בשל הגירתם [אליה].. הם גירשו את ממנה את בריטניה וראו בה מדינה כובשת. והנה, היום, הם הורסים את המשטרים הערבים שתמכו בהם.

 

הם [היהודים] כרתו ברית עם היטלר הנאצי, שנחשב למנהיג המערבי הראשון שהבטיח להם את פלסטין. הם סיכמו איתו למסור לידיו את היהודים החולים והזקנים כדי שיפטר מהם כפי שהוא רואה לנכון, ובתמורה הוא יתיר להם לשלוח את הצעירים היהודים לפלסטין. איני יודע אם הוא עשה זאת במודע או שהולך שולל על ידם, שכן לאחר מכן היהודים בזזו את גרמניה בטענה שהיטלר שרף את היהודים....

 

בתחילה הם טענו כי היטלר השמיד 40 מיליון [יהודים], אך הקהילה הבין-לאומית נסערה מגודל השקר והם נאלצו לחזור בהם.  בפעם השנייה הם הודיעו כי היטלר הנאצי השמיד 24 מיליון יהודים, אך הקהילה הבין-לאומית נסערה שוב נוכח הטענה הכוזבת, ולכן הם הורידו את המספר ל-6 מיליון ולא חזרו בהם.

 

לא נשכח את פיגועי הטרור ב-11 בספטמבר 2001 שהסעירו את אמריקה. אם חושבים על כך,  מתברר שיהודים ובעלי בריתם מהימין האמריקאי, הם שביצעו את הפשע המחפיר ההוא, כדי לסבך את אמריקה במלחמות התשה באפגניסטן ובעיראק, כדי למנוע ממנה להתאושש ולהמשיך בלחציה על ישראל לפתור את הבעיה הפלסטינית באמצעות הקמת מדינה פלסטינית. הם ניסו כמה פעמים [לשכנע] את הנשיא אובמה לתקוף את איראן ושהיא [ישראל] תוציא זאת לפועל ... אך הוא סירב. בביקורו האחרון באזור, הוא הבטיח לפעול ברצינות לפתרון הבעיה הפלסטינית והודיע לישראלים שג'ון קרי הוא מיופה הכוח האמריקאי לשלום באזור.

 

מנקודת מוצא זאת, [נראה כי] פיצוץ מגדלי [התאומים] נעשה כדי לסבך את אמריקה במזה"ת ואילו הפיגוע בבוסטון והשלכותיו נועדו להרתיעה מפני ניסיון ללחוץ על ישראל להניע את תהליך השלום במזה"ת.  

 

ההבדל בעניין זה, הוא שבוש הבן הודיע על זהותם של מבצעי הפיצוצים של ה-11 בספטמבר, שהם חברים [בארגון] אל-קאעדה ושדרכוניהם בידיו, לאחר שהם נמצאו תחת הריסות שני המגדלים. האש שכילתה [אפילו] את קורות הפלדה – כפי שאנו יודעים... לא הצליחה לשרוף - תודה לאל - את הדרכונים. אולם, הנשיא אובמה היה פיקח יותר מקודמו. ניכר שהוא הבין את [כללי] המשחק. הוא לא הודיע על מבצעי [הפיגועים בבוסטון] ולא האשים איש, [ואף] נאמר כי הפיגוע היה פנימי?!...

 

 הפיצוצים הטרוריסטים בבוסטון בסוף הקו של המרתון, היא טביעת אצבע יהודית ברורה. זהו מסר לנשיא אובמה להפסיק לזלזל בישראל. סביר להניח שהפיצוצים הללו לא יהיו האזהרה הראשונה והאחרונה, שכן הם לא יתנו לאובמה ליהנות מהקדנציה השניה שלו ואף שמו אותו למטרה באופן אישי.

 

על פי מקורות אמריקאים, שבוע לפני תחילת המרתון, החלו [שוטרים] במשטרת בוסטון להתאמן, בעזרת כלבים, לכיבוי שריפות באזור זה. פיצוצים אלה הם חוליה בשרשרת פיצוצים להם היתה עדה אמריקה באוקלהומה ובמקומות אחרים.

 

יהודים ובעלי בריתם מהימין האמריקאי – שיש להם שנאה עמוקה למי שאינו לבן, ועודם מצטערים שנשיא 'שחור' יושב על כס השלטון בבית הלבן -  לא יתנו לנשיא אובמה להעביר את כהונתו השניה ללא בעיות. עם היהודים, כרגיל,  אי אפשר לעשות ברית. אין להם שום נאמנות למי שמשרת אותם והבגידה היא תכונתם. "

 

 



[1]  לקריאת מאמר זה ראו דוח ממרי:

[2] ו http://www.ammonnews.net 13.3.2013. 

 [3] מאמרו פורסם גם באתר www.m.ahewar.org, 17.4.2013.