המכון לחקר תקשורת המזרח התיכון
THE MIDDLE EAST MEDIA RESEARCH INSTITUTE
עיתונאי ירדני: היהודים הם מחלה המתפשטת בגוף בעולם
9/1/2013

 

מאמר באתר ירדני: היהודים הם מחלה המתפשטת בגוף בעולם

 

במאמר באתר החדשות הירדני donianews.net, השווה העיתונאי עדנאן אל-רוסאן את היהודים למחלה ממאירה המתפשטת בעולם, שיש לעוקרה מן היסוד. לטענתו, היהודים הם טרוריסטים שפלים הפוגעים במכוון באסלאם ובנביא מוחמד, מרבים לבצע מעשי טבח ואינם רוצים בשלום עם איש.

 

להלן תרגום קטעים מן המאמר:[1]

 

"היהודים עומדים מאחורי האסונות של כל העמים בעולם הזה. היהודים עומדים מאחורי כל הצרות של האומה הערבית והאומה האסלאמית. היהודים הם אלו שמעודדים את היריבות בין הנוצרים למוסלמים משום שרק באמצעות יריבות כזו הם ישיגו ריבונות על המשאבים בעולם. היהודים הם המחלה המתפשטת בגוף העולם כולו והעולם לא יוכל לנוח עד שיעקור מן השורש את המחלה הזאת.

 

היהודים מימנו סרט שפוגע בנביא עליו השלום [הכוונה לסרט "תמימות המוסלמים"], וכמה אמריקאים בטיפשות מוגזמת הפיקו סרט זה, דבר שגרם להתמרמרות של המוסלמים ולהריגת השגריר האמריקאי בבנגאזי... היהודים יודעים שהמוסלמים לא יכולים להגיב לפגיעה בנביא מוחמד באמצעות פגיעה בדת הנוצרית או היהודית ובאמצעות גידוף של אף נביא אחר, שהרי המוסר של המוסלמים הוא לא המוסר של היהודים ושל הצלבנים הקיצוניים בארה"ב, והאסלאם הוא דת עצומה שלא תרד לשפל המדרגה בשיח הזה. האסלאם העצום בנה ערים, מדינות ותרבויות ולא ביצע מעשי טבח כפי שעשו היהודים שהתאכזרו לילדים [בכפר] קאנא,בג'נין, בחברון, בירושלים ובעזה. היהודים הם פחדנים במלחמה; אנו זוכרים את מלחמת דרום לבנון ואת תמונות החיילים הישראלים בוכים ולוקחים איתם את חיתולי "הפמפרס" שלהם מרוב 'גבורה ואומץ'. 

 

אף אחד לא אוהב את היהודים ואף אחד לא אהב אותם מעולם. הם מלווים בריבית, נוכלים, רמאים, מבטיחים הבטחות שווא וגנבים. לא אבקש מאיש לקרוא את הקוראן כדי להכיר את תכונות היהודים, אלא אציג עדויות של אחד מהם. קראו את המחזה 'הסוחר מוונציה' מאת שייקספיר והביטו כיצד היהודי מתנהג וכיצד הוא חושב; הביטו על ההתנהגות היהודית כלפי הנוצרים. אחר כך הצלבנים בארה"ב ובכמה ממדינות אירופה באים ללמד אותנו שיעור על שמיות ועל יהדות, בעודנו מכירים את היהודים יותר טוב מכולם. 

 

איזו תועלת הפיקו היהודים מגידוף הנביא מוחמד, הם ושרידי הצלבנים החדשים בארה"ב? מי האחראי לפשע [שפיכת] דמו של השגריר האמריקאי בבנגאזי ולהשלכות שעשויות להתעורר כתוצאה מכך? מי יכול להרגיע את סבל המוסלמים אשר לא יכולים להבליג על תקיפת אמונותיהם ודתם? מי הטרוריסט היום? האין היהודים הם הטרוריסטים השפלים? העם הבזוי הזה שלא רוצה בשלום עם אף אחד בעולם. האין הטרוריסטים הם אלו שתוקפים את אמונות האנשים והעמים ללא סיבה ברורה זולת תוקפנות, גינוי והטלת דופי?

 

יום אחד הם יצאו מכאן, הם יצאו מושפלים ומגורשים; נגרשם מפלסטין, מכל פלסטין... הם יצאו ממדינותינו במוקדם או במאוחר. הם יצאו משום שהם זרים, הם יצאו משום שאללה הבטיח, והם יצאו גם משום שהם טיפשים".

 



[1]ו 12.9.2012, donianews.net