המכון לחקר תקשורת המזרח התיכון
THE MIDDLE EAST MEDIA RESEARCH INSTITUTE
מאמר ביומון הרש"פ: הסחר בדמם של יהודי אירופה בשואה – פשט את הרגל
8/5/2012
   

מאמר ביומון הרש"פ: הסחר בדמם של  יהודי אירופה בשואה – פשט את הרגל

 

עאדל עבד אל-רחמן, בעל טור ביומון הרש"פ אל-חיאת אל-ג'דידה, טען במאמרו כי מדינת ישראל עושה שימוש ציני בשואה, והיא עצמה ביצעה שואה נגד העם הפלסטיני, ולכן גורלה יהיה כגורלן של גרמניה הנאצית ואיטליה הפשיסטית.

 

להלן תרגום קטעים מהמאמר:[1]

 

"מלחמת העולם השניה (1939-1945) הגירה את דמם של כל עמי העולם. עמי ברית המועצות (לפני התפרקותה בתחילת שנות התשעים של המאה הקודמת), עמי אירופה ויפן שילמו מחיר כבד של קורבנות שעלה על חמישים מליון הרוגים. חלק מהמקורות אומרים, כי מספר הקורבנות הגיע לשבעים מליון. ברית המועצות לבדה סבלה מעשרים מליון קורבנות בנוסף למיליוני פצועים ולהרס כבד בערים, בכפרים ובכל תחומי החיים. כמובן, השואה הנאצית כוונה גם נגד היהודים ... חלק מהמקורות אומרים כי מספר הקורבנות [היהודים] היה ששה מליון, חלק אומרים שני מליון ואחרים פחות מכך. לא משנה מה מספר הקורבנות היהודיים. ברור שהיטלר ביצע שואה נגד יהודי אירופה.

 

אולם השואה לא היתה רק נגד היהודים. אסור להבליט את העניין היהודי על חשבון עשרות מיליוני האנשים [האחרים שנהרגו], כיוון שהפשיזם והנאציזם היו שואה לכל כדור הארץ. מה שקרה לעמי גרמניה, ברית המועצות, יפן, צרפת, אנגליה, פולין, צ'כוסלובקיה ועוד עמים אינו ניתן לתיאור. לכן אסור לעמי העולם לשתוק נוכח המונופול שלקחה לעצמה מדינת האפרטהייד הישראלית על השואה, שגרמו הנאציזם של היטלר והפאשיזם של מוסוליני. שהרי ישראל, כמדינה, לא היתה קיימת אז, והפגיעה כוונה נגד העמים ללא קשר לדתם, אמונתם או עמדותיהם הרעיוניות והפוליטיות; המטרה העיקרית של המדינות הנאציות והפשיסטיות (גרמניה, איטליה ויפן) היתה לשנות את חלוקת הכוח, ההשפעה והשווקים בעולם ולהשיג את החלק הגדול ביותר מעוגת האימפריאליזם הקדום.

 

אף אחד אינו מכחיש את השואה נגד היהודים, אולם הסחר בשואה על ידי שליטי המדינה הגזענית הישראלית וניסיונם לנצלה כדי לחזק את שיטת המלחמה וההשתלטות על עמי העולם; לדחוק את העם הערבי הפלסטיני מאדמתו; ליצור את השואה ואת הפורענויות של 1948, 1967 ו-2002; להמשיך בשפת האימפריאליזם של ההתנחלויות; לדחות את אופציית השלום וישוב [הסכסוך], ולהחזיק בנשק גרעיני, ביולוגי, כימי וזרחני – האסור על ידי הקהילייה הבינלאומית – [כל אלה] אינם מקובלים עוד על עמי העולם הנאורים ושוחרי השלום. לא מקובל יותר שמנהיגי ישראל ממשיכים את משחק הקורבן, כיוון שכל העולם יודע כבר שמדינת ישראל היא עמוד התווך של התוכנית הקולוניאלית הציונית הברורה, הכובשת על חשבון העם הפלסטיני. היא התליינית [ולא הקורבן]. המשחק [לפיו ישראל] חושבת שעמי העולם טיפשים אינו מקובל יותר על ידי עמים אלה...

 

מדינת הכיבוש והעוינות הישראלית צריכה באופן דחוף להפיץ את שפת השלום, דו הקיום והסובלנות, לא את שפת המלחמה והשואה, ולא להמשיך לגרום שואות לעמי העולם ובפרט לעם הישראלי והפלסטיני. הסחר בדמם של יהודי אירופה בשואה אינו מועיל יותר כיוון שהוא פשט את הרגל והוא נחלת העבר.

 

על נתניהו, ליברמן, ישי ויעלון להפסיק את המשחק במוות ובמלחמה ולחזור לדרך השלום,  שהיא הדרך היחידה המבטיחה ניצחון על השואות הפשיסטיות בישראל ובמדינות אחרות בעולם. למלחמה יש סוף, והסוף שלה נקבע על פי תוצאותיה... הניסיון של היטלר, מוסוליני ומחרחרי מלחמות אחרים הם הראיה הטובה ביותר לכישלון ולחיסול מחרחרי המלחמות ותומכיהם. הניסיון של ארה"ב בויינטאם, בעיראק ובאפגניסטן הוא הראיה הטובה לכך. ישראל בשום אופן אינה יוצאת דופן והיא עתידה לשלם מחיר שיאיים על גורלה, כיוון שהיא מדינה המייצרת שואה".

 



[1] אל-חיאת אל-ג'דידה (הרשות הפלסטינית), 22.3.2012