המכון לחקר תקשורת המזרח התיכון
THE MIDDLE EAST MEDIA RESEARCH INSTITUTE
בעלת טור מצרית: הלוואי שהיטלר באמת היה עושה זאת
30/4/2004


בעלת טור מצרית בפניה להיטלר: "אחי, הלוואי שבאמת היית עושה זאת"

 

פאטמה עבדאללה מחמוד, פרסמה מאמר ביומון המצרי הממסדי "אל-אח'באר", תחת הכותרת "מקוללים לנצח נצחים", ובו כתבה בין היתר:

 

"הם מקוללים בשמים ובארץ. הם מקוללים מן היום בו נברא המין האנושי ומן היום בו ילדו אותם אמהותיהם. הם מקוללים גם משום שהם רצחו את הנביאים. הם רצחו את הנביא יוחנן המטביל והגישו את ראשו, על מגש של זהב, לזמרת ורקדנית סאלומי. כמו כן, אללה קילל אותם באלף קללות כאשר הם התווכחו והתנגדו לדברי האמת שלו, רימו את הנביא משה, ועבדו את עגל הזהב אותו יצרו במו ידיהם!!

 

המקוללים האלה מהווים אסון עבור המין האנושי. הם הוירוס של הדור, שנגזרו עליהם חיי השפלה ועליבות עד ליום הדין. הם מקוללים גם משום שניסו שוב ושוב לרצוח את הנביא מחמד. הם השליכו עליו אבן, אך החטיאו. פעם נוספת הם ניסו למהול רעל במזונו, אך ההשגחה האלוהית הצילה אותו מבוגדנותם ומפשעיהם. אללה קילל אותם כאשר הם ביצעו את מעשה הטבח הנפשע נגד הפלסטינים השלווים והחפים מפשע בצברא ושאתילא.

 

הם מקוללים – הם, אבותיהם ואבות אבותיהם – עד ליום הדין משום שהם פרצו למסגד אל-אקצא ברגליהם הטמאות והמטונפות ופגעו קדושתו.

 

ולבסוף, הם מקוללים ביסודו של דבר, משום שהם המגיפה של הדור והחיידק של כל הזמנים. ההיסטוריה שלהם תמיד היתה ותמיד תהיה מוכתמת בבוגדנות, בשקרנות, וברמייה. המסמכים ההיסטוריים מוכיחים זאת.

אם כן, מקוללים הם היהודים בני זמננו, אלו שקדמו להם, ואלו שיבואו אחריהם, במידה ויהיו יהודים שיבואו אחריהם.

 

בנוגע לתרמית של השואה... מחקרים צרפתיים רבים הוכיחו שמדובר בסך הכל בפיברוק, שקר, ותרמית!! כלומר, זהו 'תסריט' שעלילתו נתפרה היטב ונעשה בו שימוש בכמה תמונות מזויפות שאין להן כל קשר לאמת. כן, מדובר בסרט, לא יותר ולא פחות. היטלר עצמו, אותו הם האשימו בנאציזם, אינו בעיני יותר מאשר 'תלמיד' צנוע בעולם הרצח ושפיכות הדמים. הוא חף לחלוטין מן האשמה של צלייתם ב'גיהינום' של השואה השקרית שלו!!

 

הנושא בכללותו, כפי שהוכיחו מדענים וחוקרים צרפים ובריטים רבים, אינו אלה תרמית ישראלית גדולה שמטרתה לסחוט את הממשלות הגרמניות בפרט ואת המדינות האירופאיות בכלל. ואולם אני, באופן אישי ונוכח האגדה הדמיונית הזו, באה בטענות להיטלר ואף אומרת לו מעומק ליבי: 'אחי, הלוואי והיית עושה זאת, הלוואי וזה אכן היה קורה כדי שהעולם יוכל לנשום לרווחה מרשעותם ומחטאיהם'.

 

היהודים, מאז היוולדם, אוצרים בחובם שנאה ואיבה לאסלאם ולמוסלמים. מאז ומעולם הם טמנו מלכודות למוסלמים רקמו נגדם מזימות ופשעים, ונטו לטובת אויביהם וכובשיהם...

הם מנסים תמיד לכער ולעוות כל מה שהוא יפה ונאה!! הם, ביסודו של דבר, מודל הכיעור המוסרי, השפלות, והביזוי. הלוואי ואללה יקלל אותם עוד ועוד עד לקץ כל הדורות. אמן."[1]

 



[1] אל-אח'באר (מצרים), 29.4.2002.