המכון לחקר תקשורת המזרח התיכון
THE MIDDLE EAST MEDIA RESEARCH INSTITUTE
בעל טור סעודי: שרון מוכיח שמוצאו של הקוף מן האדם
20/2/2004

בעל טור סעודי: הקוף מוצאו מהאדם ואריאל שרון, מייקל ג'קסון וצופי הטלוויזיה הם ההוכחה

 

ג'עפר עבאס, בעל טור ביומון הסעודי אל-וטן, פרסם מאמר סאטירי תחת הכותרת "הסטייה והרפיון" בו הוא מלגלג על ראש ממשלת ישראל, אריאל שרון, ואישים נוספים בטענה כי מוצאם מן הקוף. להלן קטעים מן המאמר:

 

"כבר הצגתי בעבר את התיאוריה שלי, המכונה 'סטיה ורפיון', הסותרת את זו של דרווין. טענתי כי האיש שגה בעניין מהותי: האדם לא נוצר מאמבה, אחר כך התפתח לקוף, ולבסוף לאדם בעל גוף מושלם. על פי התיאוריה שלי, דרווין טעה וכיוון ההתפתחות היה הפוך. כלומר, האדם נברא באופן המעולה ביותר, כל בני האנוש נבראו שווים, ואולם כמה סוגים של בני אנוש 'התפתחו' והפכו לקופים, כלבים, או חמורים.

 

...כדי שלא להתיש את הקורא במחשבה, אני מבקש ממנו להתבונן באביו, באמו, באחותו או באחיו, מקרב 'המכורים לטלוויזיה', כשהוא יושב כשק מלט מול המסך, ומדי פעם כאשר מעיו גולשים לצד ימין או לצד שמאל, הוא מושיט את ידו לצלחת של פיצוחים, מבלי לתת לשלט רחוק ליפול מידו השניה! סוג זה של [בני אדם] 'מתפתח' ליצור של ג'לי דמוי כדור שאינו מסוגל לזוז. אם הוא שוקד על צפייה בערוצי הלווין [הערביים] הרשמיים, מוחו נובל וניכרים בו סימני החמורות. לעומת זאת, אם הוא צופה בערוצים המסחריים, הוא נפגע ממחלת הטיפש-עשרה הממארת הגורמות לכך שהוא מאמץ תכונות של תיש, אם הוא זכר, ושל עז, אם היא נקבה.

 

בנוסף, ראה כיצד הורג אדם את אחיו בכמה מן המדינות המוסלמיות... בדם קר וללא כל עוול שיצדיק את ההרג! כך, מתדרדרים כמה מהם לרמה של בעלי חיים עם הבדל אחד פשוט והוא שהחיות הורגות האחת את השניה רק מתוך רעב או הגנה, בעוד שהאדם הוא יצור ההורג את בני מינו שלא למטרות אלה.

 

בנוסף, האין זה הגיוני לטעון שאריאל שרון נולד כבן אדם רגיל ולאחר מכן התפתח למצבו, למרות שהוא בילה בבטן אמו במשך כ-18 חודשים וניסה לקרוע את השלייה בשיניו, עד שהתערבו הרופאים וביצעו באמו ניתוח קיסרי? שאללה יקלל את אותם רופאים. שרון נולד כשהוא טבול בדם וככל שגדל, גדלה יחד עמו נטייתו [לשפוך] דם והתפתחותו הביאה אותו להפוך חיית פרא.

 

הזמר והרקדן מייקל ג'קסון בא לעולם כילד רגיל, זכר לחלוטין, בן לשני הורים שחורים. ואולם, על פי תיאורית-ג'עפר, הוא החל [להתפתח בתחום] הסטייה והרפיון עד שהפך לחצי אישה. לאחר מכן הוא המשיך בסטייה וברפיון שלו עד שכמעט והפך לקוף. הוא ביצע עם נערים צעירים דברים שרק קופים עושים. מקורות בהוליווד מסרו שהוא הוליד ילד, לאחר שנישא לבתו של זמר הרוק המנוח, אלוויס פרסלי, אותה הוא גירש במהרה! ואולם, עדיין אין הוכחה אמפירית שקוף, שבעבר היה חצי-אדם, יכול להוליד תינוק-אדם!"[1]

 



[1] אל-וטן (סעודיה), 15.2.2002.